logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۳۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت وگو با موج رسا:

مصدومیت 8 نفر در اثر زلزله در استان زنجان/ تمامی بیمارستانها در آماده باش کامل هستند

مصدومیت-8-نفر-در-اثر-زلزله-در-استان-زنجان-تمامی-بیمارستانها-در-آماده-باش-کامل-هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از مصدومیت 8 نفر در اثر زلزله خبر داد و گفت: تمامی مصدومان به صورت رایگان مورد درمان قرار گرفتند.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان مشکلی به خاطر زلزله نداشتیم، اظهار کرد: مصدومیتی که به بیمارستانهای استان مراجعه کرده بودند در کل هشت نفر بودند که به خاطر ازدحام و فشار روانی دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه یک مورد شکستگی، یک مورد بیماری قلبی و یک مورد نیز خانم باردار بود که دچار مشکل شده بود، افزود: در مجموع ما هشت مورد مصدومی در استان به خاطر زلزله داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه سه مورد از این مصدومین بستری و تحت نظر هستند، گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و بیمارستانها و اورژانس نیز در آماده باش کامل هستند.

قزلباش با اشاره به اینکه آماده کمک رسانی به آذربایجان شرقی هستیم، عنوان کرد: خوشبختانه در خود استان آذربایجان شرقی مشکل خاصی از لحاظ خدمت رسانی درمانی وجود ندارد.

وی بیان کرد: زلزله قابل پیش بینی نیست بنابراین از مردم می خواهیم به توصیه های ایمنی که از طریق رسانه ها اعلام می شود، توجه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: درمان مصدومین زلزله در استان به صورت رایگان مورد درمان قرار گرفتند.

//س 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر