logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۳۴۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد:

360 هزار دانش آموز و 70 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

360-هزار-دانش-آموز-و-70-هزار-دانشجو-تحت-حمایت-کمیته-امداد-هستند

رئیس کمیته امداد از حمایت 360 هزار دانش آموز و 70 هزار توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش موج رسا; سید مرتضی بختیاری عصر پنج شنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری محسنین که در محل حوزه علمیه خواهران الزهراء (س) زنجان برگزار شد با اشاره به عید ولایت و امامت ولی عصر(عج) و تبریک این روز اظهار کرد: حوزه های علمیه یکی از امید های کمیته امداد در حوزه نیکوکاری است.

وی با اشاره به حضور طلاب در این مرکز نیکوکاری ابراز کرد: انتظار می رود در این مرکز نیکوکاری از داده ها و معارف اسلامی در راستای کارهای خیر و کمک رسانی به مردم استفاده شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه  یکی از ویژگی های منتظر واقعی جلب رضایت امام زمان (عج) است تصریح کرد: کمیته امداد همیشه سعی کرده است تا از کمک مردم بهره مند شود چرا که حضور مردم ثمرات خوبی دارد و خروجی آن قابل قبول است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۶۰ هزار دانش‌آموز و۷۰ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که  این قشر را باید آینده‌سازان ایران اسلامی دانست و حمایت از آن‌ها را حمایت از آینده این کشور است.

 بختیاری اشاره به برون سپاری مددکاری های کمیته امداد عنوان کرد: امسال ۳۰درصد از فعالیت ها و برنامه های مددجویان برون سپاری می شود.

وی با اشاره به موفقیت مراکز نیکوکاری واگذارشده خاطر نشان کرد: علت موفقیت فعالیت های مراکز نیکوکاری حضور افراد تحصیل کرده، چهره های حوزی، عقیده دینی در این مراکز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به کمک های مردمی جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری استان زنجان عنوان کرد: در ۷ ماهه اول سال98، ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری استان زنجان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک ها مردمی در مراکز نیکوکاری استان زنجان برای خانواده های تحت حمایت و کم برخوردار استان با نظارت کمیته امداد انجام می شود ادامه داد: سعی داریم در امسال مراکز نیکوکاری استان را به 110 مرکز نیکوکاری برسانیم.

در این مراسم 8 مرکز نیکوکاری با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و استاندار زنجان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر مسئولین افتتاح شد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر