logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۳

۴ واحد رستوران متخلف در ابهر پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: ۴ واحد رستوران متخلف در ابهر به علت رعایت نکردن قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه رمضان پلمب شد.

افزایش ۶۸ درصدی مقاوم سازی خانه‌های روستایی در ماهنشان

رئیس بنیاد مسکن ماهنشان با بیان اینکه مقاوم سازی خانه‌های روستایی در ماهنشان افزایش ۶۸ درصدی داشته است گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سالجاری به تعداد ۷۰۵ فقره و با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان انجام شده است.

برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در زنجان برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان از برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در استان زنجان خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت از کودکان بی‌سر‎‌پرست برگزار می‌شود.

بازار شب عید در خدابنده+ عکس

با نزدیک شدن به سال نو بازار شب عید در شهرستان خدابنده گرمتر شده است و شور و شوق مردم برای خرید نیز افزایش پیدا کرده است.

استقرار اکیپ‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی زنجان

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز تصادفات در جاده‌ها پلیس راه استان زنجان در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند گفت: تمام تخلفات رانندگان به صورت محسوس و نامحسوس توسط پلیس راه زنجان ثبت می‌شود.

نرخ میوه و سبزی در زنجان+جزئیات

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان زنجان با اشاره به اینکه نرخ میوه و سبزی این‌روزها به صورت روزانه اعلام می‌شود، گفت: قیمت سبزی هم‌اکنون در میادین تره‌بار ۲۵ هزار تومان است و خرده‌فروشان نیز با ۳۰ درصد سود حق فروش آن را دارند.

مراکز خدمات رسان شبانه‌روزی بهزیستی در نوروز فعال است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مراکز خدمات رسان شبانه‌روزی بهزیستی همانند سال‌های قبل در ایام تعطیل و نوروز فعال است، گفت: اورژانس اجتماعی به صورت منظم فعال بوده و آماده ارائه خدمات به کلیه افرادی است که در شرایط بحرانی قرار دارند.

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی زنجان با اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آماده باش تمام دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در پی صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای ورود سامانه بارشی در استان خبر داد.

صحت انتخابات استان زنجان تایید شد

علی‌رغم کولی‌بازی برخی کاندیداها از شکست انتخاباتی خود بنا بر اعلام سخنگوی شورای نگهبان صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان زنجان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

افزایش سرمایه 50 درصدی گروه صنعتی ایران ترانسفو

مجمع عمومی فوق العاده گروه صنعتی ایران ترانسفو روز گذشته با حضور سهامداران (حقیقی و حقوقی) در حالی برگزار شد که مجمع با افزایش سرمایه 50 درصدی ایران ترانسفو از محل سود انباشته موافقت کرد.

چالش استانداردسازی مصالح ساختمانی در زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه واحد‌های تولید بتن در سطح شهر استاندارد شده‌اند و تنها یک واحد در غرب شهر مانده است، گفت: اما به لحاظ استانداردسازی مصالح ساختمانی در استان چالش داریم.

افزایش ۶۰۰ درصدی جذب تسهیلات صنایع‌دستی در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در حدود ۳ هزار پروانه صنایع‌دستی در استان صادر شده است گفت: ۶۰۰ درصد جذب تسهیلات صنایع دستی در استان افزایش یافته است.