logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۳۴۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انقلاب اسلامی آمریکا را به چالش کشیده است/ مذاکره با آمریکا مشکلی از ما را حل نمی کند

انقلاب-اسلامی-آمریکا-را-به-چالش-کشیده-است-مذاکره-با-آمریکا-مشکلی-از-ما-را-حل-نمی-کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا گفت: انقلاب اسلامی کیان و هستی آمریکا را به چالش کشید.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه روز 13 آبان روز استکبار ستیزی است اظهار کرد: این روز روز بسیار مهمی برای ملت ایران در تاریخ سیاسی کشور است.

وی با اشاره به سابقه خیانت های آمریکا از جمله کودتای 28 مرداد ابراز کرد: تاریخ شاهد نوع نگاه آمریکا به ایران تحت عنوان یک سفره باز برای چپاول ثروت های ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون، عنوان کرد: امام خمینی(ره) دربرابر این قانون موضع می گیرد و این موضع گیری موجب تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه شد.

وی با بیان اینکه آمریکا از هر وسیله ای برای به خطر انداختن منافع ملت استفاده کرده است، ادامه داد: آمریکا از هروسیله ای که در دست داشته برای استثمار و استعمار ملت ایران استفاده کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه شیب رشد ددمنشی آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بالا است، خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی هستی و کیان آمریکا را به چالش می کشد و انقلاب دین را از بازیچه بودن خارج می کند.

وی با اشاره به اینکه دین بعد از انقلاب در ایران جریان ساز می شود، تصریح کرد: مقاومتی که در داخل کشور ذیل فرماندهی امامین انقلاب شکل گرفته باعث شده است که قدرت آمریکا به سمت افول رفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در آینده شاهد اضمحلال این غده سرطانی یعنی آمریکا خواهیم بود افزود: در این خصوص چند لایه کار باید صورت گیرد.

وی با اشاره به وظایف نخبگان در تبیین آمریکا و استکبار، عنوان کرد: مسئولین جمهوری اسلامی باید از تجربه های تاریخی استفاده کنند و در مواجهه با آمریکا و این هویت، هوشمندانه عمل کنند.

احمدی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب، خاطر نشان کرد: مردم در سال 42، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اقتصادی به خوبی در صحنه حضور داشتند و ما از ناحیه مردم مشکلی نداریم چرا که مردم وظایف خود را به خوبی انجام داده اند.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: در این جنگ تمام عیار ارتباط با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات ما را حل نمی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تجربیات ایران در مذاکره و مقاومت، ابراز کرد: مذاکره با آمریکا مشکلی از مشکلات ما را حل نمی کند تنها راه ما در برابر این استکبار فقط مقاومت است و ما راه دیگری نداریم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر