logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

ایران پرچمدار استکبار ستیزی در جهان است

ایران-پرچمدار-استکبار-ستیزی-در-جهان-است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشار به اینکه در ادبیات جهان استبارستیزی مخصوص ایران است گفت: ما پرچمدار استکبار ستیزی در جهان هستیم.

به گزارش موج رسا; ابراهیم رفیعی امروز در مراسم زنگ استکبارستیزی با گرامی داشت روز 13آبان، اظهارکرد: ما این روز را در حوزه تعلیم و تربیت به به عنوان روز دانش آموز می شناسیم.

وی با بیان اینکه 13 آبان فقط روز دانش آموز نیست ابراز کرد: در این روز، 3 مناسبت بزرگ در سال های مختلف در ایران رخ داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در13آبان سال 42 امام خمینی (ره) به دلیل فعالیت ها انقلابی به ترکیه تبعید شدند، ادامه داد: در سال 1357  دانش آموزان انقلابی و متدین در 13 آبان در حمایت از امام خمینی (ره) و انقلاب به خیابان ها آمدند که رژیم شاهنشاهی دانش آموزان را به خاک و خون کشید.

وی با اشاره به در 13 آبان 1358 دانشجویان خط امام که روزی دانش آموز بودند انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی رقم زدند خاطر نشان کرد: این سه اقدام بزرگ و مهم در تاریخ سیاسی ما این روز را برای ما بسیار ارزشمند کرده است.

رفیعی با بیان اینکه استکبارستیزی امروز در جامعه جهانی برای ایران است، ادامه داد: ما به تبعیت از امام خامنه ای و با تاسی از فرهنگ شیعه، پرچم دار استکبار ستیزی در جهان هستیم.

وی با اشاره به حضور مسئولین استانی در مراسم زنگ استکبارستیزی خطاب به دانش آموزان، گفت: مسئولین امروز اینجا حضور دارند تا به شما بگویند که ما به شما علاقه مندیم و برای تبریک این روز به شما دانش آموزان در اینجا حضور دارند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر