logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۳۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

سهم استان زنجان در پروژه مسکن ملی 7500 واحد است

سهم-استان-زنجان-در-پروژه-مسکن-ملی-7500-واحد-است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سهم استان زنجان در پروژه مسکن 7500 واحد است.

به گزارش موج رسا; حسینعلی امیر عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه مسکن، اظهار کرد: فعال کردن حوزه مسکن یک طیف قابل توجهی از مشاغل دیگر را فعال می کند.

وی با اشاره به اینکه تاکید رئیس جمهور در فعال کردن حوزه مسکن خیلی جدی است، ابراز کرد: اگر بخش مسکن فعال شود اقتصاد و اشتغال در بیش از 250 حرفه و رشته عملا فعال می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه حل کردن مشکل مسکن بسیار مهم است، تصریح کرد: فعال شدن صنعت ساختمان در رونق تولید و اقتصاد بسیار مهم است.

وی با تشکر از مسئولین مجری پروژه که صنعت ساختمان را در زنجان فعال کرده اند، عنوان کرد: طبیعتا مسئولین در طول مسیر هم کمک خواهند کرد تا تسحیلات به این پروژه اختصاص داده شود.

امیری با بیان اینکه مدت زمان تعریف شده برای این پروژه دوسال است، خاطر نشان کرد: سهم استان زنجان در  طرح اقدام ملی مسکن 7هزار و 500 واحد است.

وی با بیان اینکه امروز کلنگزنی 160 واحد برای شروع پروژه طرح اقدام ملی مسکن انجام می شود، تصریح کرد: در شهرستان های دیگر با تمهیداتی که اتخاذ شده پروژه مسکن در آینده شروع می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر