logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۳۳۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

توجه به سازمان های مردم نهاد یک سیاست راهبردی است/ خدمت رسانی 350 سمن در سیل جنوب کشور

توجه-به-سازمان-های-مردم-نهاد-یک-سیاست-راهبردی-است-خدمت-رسانی-350-سمن-در-سیل-جنوب-کشور-

معاون پارلمانی رئیس با اشاره به اینکه توجه به سازمان های مردم نهاد یک سیاست راهبرددی برای دولت است، گفت: رشد 125 درصدی تعداد سمن ها در زنجان شاهد هستیم.

به گزارش موج رسا; حسینعلی امیری امروز در جلسه با سازمانهای مردم نهاد فعال استان زنجان، با بیان اینکه شهر زنجان یک شهر شهید و عالم پرور است، اظهار کرد: مردم زنجان مردمی بسیار سخت کوش و در عین حال قانع و نجیب هستند.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه، را در هیئت دولت در صورت نیاز مطرح خواهم کرد، ابراز کرد: پیگیری های مورد نیاز در این خصوص انجام می شود و نتایج این پیگیری ها از طریق استاندار اعلام می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حضور سمن ها در چالش های کشور و نقش آفرینی در این مواقع، عنوان کرد: در سیل اخیر که در جنوب کشو رخ داد 350 سمن در آنجا اقدام به نقش آقرینی کردند.

وی با اشاره تعامل دولت با سمن ها در طول دوران خدمت دولت دوازدهم، تصریح کرد: توجه به سازمان های مردم نهاد یک سیاست راهبردی برای دولت دوازدهم است.

امیری با اشاره به اینکه رئیس جمهور اعتقاد به تدبیر، تعامل و تعقل در اداره کشور دارد، خاطر نشان کرد: بر این اساس سیاست توجه به سمن ها برای دولت یک مسئله مهم است.

وی با اشاره به اینکه در قرن 21 یکی از مباحثی که مطرح است، استفاده دولت ها از ظرفیت بخش خصوصی و گروه های اجتماعی برای اداره کشور است، بیان کرد: در این قرن جایگاه دولت ها در اداره کشور ها در سطح نظارتی باید باشد، و اداره کشور ها توسط بخش خصوصی و گروه های اجتماعی انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ما در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش تعداد سمن ها، هستیم افزود: در استان زنجان تعداد سمن ها از سال 92 تا کنون 125 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال یاری سمن ها است، خاطر نشان کرد: اگر طرحی وجود داشته باشد که موجب بهبود وضعیت سمن ها می شود اماده تحویل طرح ها هستیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر