logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۳۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

مناظره دبیر کل حزب مردمی اصلاحات و کارشناسان مسائل سیاسی در دو دانشگاه زنجان

مناظره-دبیر-کل-حزب-مردمی-اصلاحات-و-کارشناسان-مسائل-سیاسی-در-دو-دانشگاه-زنجان

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی استان زنجان از مناظره دبیر کل حزب مردمی اصلاحات و کارشناسان مسائل سیاسی در در دانشگاه زنجان و علوم پزشکی خبر داد.

محمد رضا قربانی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به سالروز 13 آبان، اظهار کرد: روز 13 آبان به معنای واقعی کلمه روز استکبارستیزی است.

وی با اشاره به وقایع تاریخی روز 13 آبان، ابراز کرد: در این روز سه رویداد تاریخی مهم، تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان به دست حکومت ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) اتفاق افتاده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب دوم، عنوان کرد: در این روز دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی مشهور است، اقتدار استکبار جهانی را در هم کوبیدند و ناتوانی آن را در برابر مقاومت به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره اینکه هر ساله بسیج دانشجویی در این روز اقدام به روشنگری در سطح دانشگاه ها می کند، تصریح کرد: برگزاری مناظرات در دانشگاه های استان یکی از برنامه های بسیج دانشجویی به مناسبت 13 آبان است.

قربانی با اشاره به به برگزاری مناظره بین سید محمد بیاتیان نماینده سابق مجلس و محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با موضوع  مقاومت یا مذاکره در دانشگاه زنجان، تصریح کرد: مناظره احمد قدیری کارشناس مسائل بین الملل و محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با موضوع آمریکا، تعامل یا تقابل در دانشگاه علوم پزشکی و روز 13 آبان برگزار می شود.

وی با اشاره به سایر برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان، خاطر نشان کرد: اکران مستند ماجرای نیم روز رد خون در 12 آبان ماه توسط معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام می شود.

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به به مسابقه یادداشت نویسی به مناسب 13 آبان، ابراز کرد: این مسابقه در موضوعات بی تعهدی آمریکا در مزاکرات و معاهدات بین المللی، ضرورت بی اعتمادی به آمریکا و اروپا، تشریح دستاورد های استکبار ستیزی، افول آمریکا و اسرائل و رژیم های مرتجع منطقه، تبیین ظرفیت های درونی کشور و مردم در بی اثر کردن تحریم ها برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال آثار تا 17آبان ماه می باشد.

وی با اشاره به برگزاری مناظره دانشجویی بسیج دانشجویی پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: برگزاری مناظرات دانشجویی از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی به مناسبت 13 آبان است.

قربانی با دعوت عموم مردم به راهپیمایی روز 13 آبان، افزود: بسیج دانشجویی هر ساله در مسیر راهپیمایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ایفای نقش کرده است و امسال نیز با قدرت در صحنه حضور دارد.

وی با اشاره به برپایی غرفه های مختلف بسیج دانشجویی استان در طول راهپیمایی، عنوان کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته غرفه کودک به همت بسیج دانشجویی در مسیر راهپیمایی 13 آبان برپا خواهد بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان برگزاری مسابقه عکاسی را نیز از دیگر برنامه های 13 آبان بسیج دانشجویی استان زنجان اعلام کرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر