logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

توان نظامی کشور و بصیرت ملت ایران دشمن را جای خود میخکوب کرده است

توان-نظامی-کشور-و-بصیرت-ملت-ایران-دشمن-را-جای-خود-میخکوب-کرده-است

امام جمعه زنجان با تاکید بر موضوع داشتن بصیرت و دشمن شناسی گفت: توان نظامی کشور و بصیرت ملت ایران دشمن را جای خود میخکوب کرده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله خاتمی امروز در مراسم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با اشاره به اینکه این دستور قرآن است که مسلمانان باید انقدر آماده باشند تا رعب آنان در دل دشمنان بیفتد اظهار کرد: باید آمادگی ما در برابر دشمن طوری باشد تا دشمن جرات تجاوز نداشته باشد.

وی تصریح کرد: وظیفه دینی ما این است که در برابر دشمن اتحاد داشته باشیم تا نقشه دشمنان را نقشه برآب کنیم و دشمن 40 سال است که شب و روز برای سقوط اسلام توطئه می‌کند.

امام جمعه زنجان افزود: سالهاست دشمن برای اینکه قدرت فکری مسلمانان را تضعیف کند می‌گوید شما ناتوان هستید و نمی‌توانید و باید به صاحبان قدرت تکیه کنید.

وی ابراز کرد: دشمن می‌گوید علم و تکنولوژی قدرت در دست ما است و شما باید تسلیم ما باشید ولی دشمنان با این گزافه گویی‌های نتوانسته به جایی برسد.

ب

خاتمی با تاکید بر موضوع مهم بصیرت و دشمن شناسی خاطر نشان کرد: دشمن شناسی و داشتن بصیرت دشمن را سرجای خود میخکوب می‌کند.

وی شناخت دشمن و اقدام به موقع علیه فتنه دشمن را یکی از موارد مهم عنوان کرد و افزود: باید در برابر فتنه‌های دشمن به موقع اقدام کرد و نباید دشمن را دست کم گرفت چرا که دشمن همیشه در کمین است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اتحاد و داشتن انسجام در برابر دشمن نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد ابراز کرد: تا به امروز با اتحاد کامل و در سایه هدایت رهبری توانستیم نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن را خنثی کنیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر