logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۳۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان:

برگزاری فصل سوم یکشنبه های تئاتر در زنجان/ 14 گروه نمایشی در حال اجرای عمومی هستند

برگزاری-فصل-سوم-یکشنبه-های-تئاتر-در-زنجان-14-گروه-نمایشی-در-حال-اجرای-عمومی-هستند-

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: فصل سوم  یکشنبه های تئاتر زنجان با حضور صاحبنظران این رشته برگزار شد که در شش ماهه دوم سال جاری ادامه دارد.

 

حسین نجفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از ابتدای سال جاری برنامه های متعدد نمایشی را در استان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه دو نمایش خیابانی «ننه سرما» و «ارتولاما» در ایام تعطیلات نوروزی از 1تا 12 فروردین ۹۸ به کارگردانی حمیدرضا قزلباش در گنبد سلطانیه و رختشویخانه زنجان اجرایی شد، افزود: نمایش «خورشید کجاست» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی علی عباسی ۴الی۱۳اردیبهشت ماه۹۸ در تالار هنر زنجان برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال فصل سوم  یکشنبه های تئاتر زنجان با حضور صاحبنظران این رشته برگزار شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان ادامه داد: در سال جاری نخستین جشنواره «بداهه پردازی» با اجرای ۱۲نمایش کوتاه در شهرستان خرمدره برگزار شد.

نجفی با اشاره به حضور نمایش «ارتولاما» نوشته علیرضا فریدراد و کارگردانی حمیدرضا قزلباش در بخش آیین ها و بازی های نمایشی و شبیه خانی نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی،خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر نوشته حسین عباسی نیا و کارگردانی حسین نجفی با حضور۱۰۰بازیگر در شهرستان خدابنده از دیگر برنامه های این انجمن محسوب می شود.

وی از اجرای نمایش «برجک شماره۳۷» به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی داریوش عربخانی خبرداد و گفت: 14اثر نمایشی از شهرستان های ابهر،خدابنده و زنجان در تابستان سال جاری برای اجرای عمومی و شرکت در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان تولید و آماده اجرا شد که در مهرماه و آبان ماه سال جاری به روی صحنه رفتند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر