logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۳۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو:

روغن ترانسفورماتور برای نخستین بار در داخل کشور تولید شد/ برنامه صادراتی 25 تا 30 میلیون دلاری ایران ترانسفو زنجان

روغن-ترانسفورماتور-برای-نخستین-بار-در-داخل-کشور-تولید-شد-برنامه-صادراتی-25-تا-30-میلیون-دلاری-ایران-ترانسفو-زنجان

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو با اشاره به حجم صادرات این وحد صنعتی گفت:  300درصد افزایش صادرات داشته ایم.

به گزارش موج رسا; بهزاد ظهیری امروز در مراسم بکارگیری نیروهای جدیدالورود شرکت ایران ترانسفو زنجان با اشاره به اینکه  در حوزه تامین برخی از اقلام مصارف دو گانه مشکلاتی وجود داشت که همه این موارد حل شده است، اظهار کرد: از نظر تامین در بهترین شرایط تولید هستیم و ذخیره تامین را توانستیم برای چند سال آینده داشته باشیم و خوشبختانه مشکلی از نظر تامین  نداریم.

وی ابراز کرد: در حوزه تولید توانستیم ترانسفور ماتورهای ام وی آ 315 و 385 و 400 را تولید کنیم.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که داشتیم سرقت ترانسهای برق بود، افزود: خوشبختانه توانستیم ترانسهای هوشمند را تولید کنیم که در مواقع سرقت به صورت هوشمند اطلاع رسانی می کند.

وی با بیان اینکه روند تولید بسیار خوبی داریم، خاطر نشان کرد: در استان شاهد افزایش تولید هستیم و تا آخر امسال سه افتتاح خواهیم داشت.

ظهیری با اشاره به احیای کارگروه تخصصی و بومی شدن دانش فنی این صنعت، ابراز کرد: روغن ترانسفورماتور بعد از 45 سال در داخل کشور تولید شد.

وی با بیان اینکه امروز ما بزرگترین آزمایشگاه را در ایران و دومین آزمایشگاه بزرگ منطقه را راه اندازی می کنیم، تصرح کرد: برای راه اندازی این آزمایشگاه 40 میلیارد ریال هزینه می شود.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو با اشاره به آمار فروش تولیدات این واحد صنعتی، خاطر نشان کرد: در فروش محصولات نسبت به سال قبل بیش از 100 درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه برای واگذاری شرکت ایران ترانسفو، تصریح کرد: ما در مناقصه سال 97 توانستیم برنده شویم.

ظهیری با اشاره به فعالیت های شرکت ایران ترانسفو، بیان کرد: به هیچ عنوان به صنعت برق نگفتیم که نمیتوانیم تولیدی کنیم.

وی با اشاره به اینکه 300درصد رشد صادراتی داریم، افزود: 25 تا 30 میلیون دلار برنامه صادراتی داریم که 70 تا 80 درصد آن محقق شده است.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه همه نیروهای پیمانکاری را تبدیل وضعیت کردیم و مستقیما با  شرکت ایران ترانسفو قرارداد دارند، بیان کرد: تا فرودین ماه سال آینده برای 450 نفر آزمون استخدامی جهت جذب نیروی جدید برگزار می شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر