logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۳۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم/ وزارت علوم و صمت در خاکریز اول جنگ اقتصادی

در-جنگ-تمام-عیار-اقتصادی-قرار-داریم-وزارت-علوم-و-صمت-در-خاکریز-اول-جنگ-اقتصادی

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به توطئه دشمنان در جنگ اقتصادی گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در مراسم آغاز به کار نیروهای جدیدالورود شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه توزیع عادلانه فقر هنر نیست، اظهار کرد: هنر اصلی این است که اول تولید ثروت شود و بعد از تولید ثروت، توزیع عادلانه آن صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط ما جنگ به تمام معنا است، ابراز کرد: در جنگ نظامی توانستیم موفق بیرون بیاییم، امروز هم در جنگ اقتصادی نوبت شماست تا بر دشمن غلبه کنید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه وزارت علوم و فناوری و وزارت صمت در خط مقدم و خاکریز اول جنگ اقتصادی هستند،  تصریح کرد: با تلاش های بسیار تهدیدها به فرصت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اینجا یک جمعیت 5 هزار نفری است، عنوان کرد: گزارشات دلخوش کننده بود تشویق ها نشان از حلاوت و پی بردن به شیرینی است.

خاتمی با بیان اینکه این موفقیت خود به خود اتفاق نیفتاده، افزود: شما آستین همت بالا زدید و این موفقیت ها ایجاد شده و این موفقیت ها با تلاش شبانه روزی اتفاق افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شما آرمان اقتصاد مقاومتی را معنا کردید، خاطر نشان کرد: ابتکار خوبی که در شرکت ترانسفو ماتور اتفاق افتاد جذب نیروها با گزینش خوب و روال بسیار خوب بود.

وی با اشاره به اینکه تهدید ها دارد به فرصت تبدیل می شود، ابراز کرد: باشد تا ایران عزیز ما در سایه تلاش شما، در منطقه آباد و آزاد امید همه محرومان جهان باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر