logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۳۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان مطرح کرد

آمادگی دانش آموزان زنجانی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان /برگزاری نمایشگاه "مرگ بر آمریکا" در زنجان

آمادگی-دانش-آموزان-زنجانی-برای-حضور-در-راهپیمایی-13-آبان-برگزاری-نمایشگاه-"مرگ-بر-آمریکا"-در-زنجان

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت:همچون سال های گذشته دانش آموزان زنجانی حضور پرشوری در راهپیمایی روز استکبار ستیزی - 13 آبان - خواهند داشت.

هادی توفیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی در سال 58، دفاتر بسیج مدارس با همت فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی، با هدف جذب و آموزش نظامی دانش آموزان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه با آغاز دوران دفاع مقدس این دفاتر نقش مهمی در پشتیبانی و تامین رزمندگان جبهه های حق علیه باطل داشتند، افزود: اعزام 550 هزار دانش آموز به جبهه های جنگ تنها نمونه ای از این پشتیبانی ها محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تقدیم 36 هزار دانش آموز و 4 هزار و 900 شهید فرهنگی گویای حضوری پرشوری و دفاع جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارزی از بسیجیان و فرهنگیان این سرزمین است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان ادامه داد: پس از پیروزی نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس،در سال 1357 با تصویب قانون تشکیل و توسعه بسیج دانش آموزی در مجلس شورای اسلامی و تدوین و ابلاغ آیین نامه اجرایی آن توسط هیئت وزیران بسیج دانش آموزی به عنوان قاعده و هرم و دروازه ورود به بسیج در مدارس توسعه یافت.

توفیقی تصریح کرد: روز دوشنبه 13 آبان دانش آموزان بسیجی به صورت سازمان یافته در کنار سایر مردم در مراسم استکبار ستیزی و راهپیمایی باشکوه 13 آبان حضور می یابند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع "مرگ بر آمریکا" و "ما دانش آموزان به هیچ عنوان آمریکا را قابل اعتماد ندانسته و آن را به عنوان دولت استکباری بدعهد می شناسیم" در این روز برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین مسابقه عکاسی با عنوان "حضور باشکوه" در راهپیمایی 13 آبان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان یادآور شد: از 7 تا 13 آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش آموزی با شعار«دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» نامگذاری شده است که به این منظور برنامه های متعددی در استان پیش بینی شده است.

توفیقی بیان داشت: 13 آبان ماه به عنوان نقطه عطف استمرار پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود که ضروری است ارزش های انقلاب و شهدا به نسل جوان انتقال داده شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر