logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۳۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبرداد

خدمات رسانی راهدارخانه های استان زنجان از اول آذر ماه / 29 راهدارخانه در طرح زمستانی حضور دارند

خدمات-رسانی-راهدارخانه-های-استان-زنجان-از-اول-آذر-ماه-29-راهدارخانه-در-طرح-زمستانی-حضور-دارند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: راهدارخانه های استان زنجان از اول آذر ماه به مسافران خدمات رسانی می کنند.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: 29 راهدارخانه استان در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مشارکت می کنند.

وی با بیان اینکه راهدارخانه های استان از آماده سازی شده است، بیان داشت: با آغاز طرح زمستانی این راهدارخانه ها به مردم خدمات رسانی می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازسازی راهدارخانه های استان انجام و تجهیزات لازم در نظر گرفته شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: سوله های انبار نمک و آشیانه ماشین آلات نیز در راهدارخانه های مهم استان پیش بینی شده است.

یوسفی یادآور شد:راهداران استان در فصل زمستان برای ارائه خدمات به مسافران از آمادگی کامل برخوردار بوده و در راه های استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای موقعیت جغرافیایی ویژه ای است و راه ارتباطی بسیاری از استان های کشور است، بیان داشت:نگهداری سرمایه های ملی شامل آزادراه ها، راه های اصلی و فرعی از مهمترین برنامه های این اداره کل محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از 15 آذر طرح راهداری زمستانی آغاز می شود، افزود: از رانندگان و مسافران درخواست داریم با اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر نمایند.

به گزارش موج رسا،در استان زنجان 200 کیلومتر راه آزاد، 113 بزرگراه، 342 راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی و 4 هزار و 211 راه روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر