logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۳۲۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

فعالان بخش مسکن معترض افزایش هزینه‌های ساخت هستند/ شهرداری زنجان در نرخ مصوب پروانه ساختمانی تجدید نظر کند

فعالان-بخش-مسکن-معترض-افزایش-هزینه‌های-ساخت-هستند-شهرداری-زنجان-در-نرخ-مصوب-پروانه-ساختمانی-تجدید-نظر-کند

معاون راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فعالان بخش مسکن معترض افزایش هزینه‌های ساخت هستند.

محسن یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به هزینه پروانه‌های ساختمانی که توسط شهرداری اخذ می‌شود، اظهار کرد: ما به خاطر اهمیت این موضوع آن را به شورای مسکن بردیم و قرار شده در جلسه ای به ریاست معاون عمرانی استاندار این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار زنجان عنوان می‌کند که هزینه‌ها را زیاد افزایش نداده است، ابراز کرد: نظر راه و شهرسازی استان این است که افراد مراجعه کننده یا انبوه سازان عنوان می‌کنند که یکی از دلایل رکود در ساخت و ساز بالا بودن هزینه‌های پروانه و دیگر عوارض است.

معاون راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مراجعه کنندگان به ما اعلام می‌کنند که هزینه عمده صرف پروانه و دیگر عوارض می‌شود، خاطرنشان کرد: این افراد تاکید دارند که با توجه به پرداخت هزینه ها به شهرداری پولی برای ساخت باقی نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه اکنون سازندگان ساختمان باید نصف وام خود را صرف پروانه ساختمان کنند، گفت: سازندگان ساختمان اعتقاد دارند که هزینه پروانه و عوارض افزایش چشمگیری داشته است.

یگانه با بیان اینکه فعالان بخش مسکن معترض افزایش هزینه های ساخت مسکن هستند، گفت: پیشنهاد راه و شهرسازی این است که شهرداری تجدید نظری در خصوص هزینه مصوب پروانه و دیگر عوارض کند.

 وی بیان کرد: سعی داریم در جلسه آینده که به ریاست معاون عمرانی برگزار می‌شود، این موضوع را تعیین تکلیف کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر