logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۳۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان:

بارشهای رگباری باران استان زنجان را فرا می‌گیرد/ تداوم بارش باران تا پایان هفته در استان زنجان

بارشهای-رگباری-باران-استان-زنجان-را-فرا-می‌گیرد-تداوم-بارش-باران-تا-پایان-هفته-در-استان-زنجان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت هوای استان زنجان در طول هفته جاری گفت: تا پایان هفته بارشها در سطح استان زنجان تداوم خواهد داشت.

سونا صرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای استان زنجان ابری بوده و بارش باران به صورت پراکنده همراه با مه در سطح استان زنجان وجود دارد اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز بارشها به صورت رگباری و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: بارش باران از بعد از ظهر امروز در استان زنجان آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و روز سه‌شنبه از میزان بارشها کاسته خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از روز چهارشنبه این هفته یک سامانه بارشی جدید دوباره وارد استان می‌شود عنوان کرد: با ورود این سامانه بار دیگر هوای استان زنجان بارانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری تغییرات دمایی محسوسی را نخواهیم داشت ولی بارشها همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است براساس اعلام اداره کل هواشناسی بارشها تا پایان هفته خواهد بود و تنها یک روز از حجم بارشها کاسته می شود ولی خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها پیش‌بینی نشده است.

همچنین در صورت پیش‌بینی خطر سیلابی شدن اخطار لازم به همه ارگانهای عضو ستاد بحران داده می‌شود و با این بارشها احتمال آبگرفتگی در برخی از معابر سطح شهر زنجان پیش بینی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر