logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۳۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

اعتراض برخی ها نسبت به کرایه اتوبوسهای شهری قابل قبول نیست/ کرایه اتوبوس ها نسبت به گذشته کاهش یافته است

اعتراض-برخی-ها-نسبت-به-کرایه-اتوبوسهای-شهری-قابل-قبول-نیست-کرایه-اتوبوس-ها-نسبت-به-گذشته-کاهش-یافته-است-

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به طرح خط ویژه اتوبوسرانی گفت: در صورت استفاده شهروندان از کارت شهروندی، کرایه اتوبوس نسبت به قبل کاهش داشته است.

 

کاظم افشارچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قبل از اجرای طرح خط ویژه اتوبوسرانی هزینه اتوبوس ها 1000 تومان شده بود، اظهار کرد: افزایش قیمت اتوبوس ها در آن زمان بدون مصوبه شورای شهر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت اتوبوس ها در آن زمان از کانال رسمی خود صورت نگرفت، ابراز کرد: چراق سبز افزایش قیمت ها از طرف سازمان اتوبوس رانی روشن شد و بخش خصوصی نیز افزایش قیمت را در دستور کار قرار داد.

عضو شورای شهر با اشاره به اعتراضات شدید مردم که در پی افزایش 100درصدی کرایه اتوبوس ها انجام شد، تصریح کرد: علی‌رقم اعتراضات مردمی کرایه اتوبوس های درون شهری به 1000 تومان رسید و تثبیت شد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر برای کاهش اعتراضات مردم و افزایش قیمت کرایه ها به دلیل گذشت یک سال از تصویب کرایه ها، عنوان کرد: کرایه های جدید طرح خط ویژه اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفت که در این طرح در صورت استفاده شهروندان از دو اتوبوس کرایه با کارت شهروندی به 800 تومان کاهش یافته است.

افشارچی با اشاره به کاهش استفاده مردم از کارت های شهرودی برای تردد قبل از اجرای طرح خط ویژه اتوبوسرانی، اظهار کرد: در آن زمان نرخ استفاد از کارت شهروند به 10 درصد رسیده بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از دو اتوبوس با کارت شهروندی ارزان تر از گذشته است، خاطر نشان کرد: ما قیمت ها را در طرح خط ویژه اتوبوسرانی کاهش دادایم و گرانی کرایه صحت ندارد.

عضو شورای شهر با اشاره به زمان تردد اتوبوس ها در گذشته وبعد اجرای طرح خط ویژه، افزود: زمان تردد اتوبوس ها نسبت به قبل از نظر زمان کاهش داشته است و این مسئله به راحتی قابل بررسی است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر