logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۳۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی؛

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در زنجان تشریح شد/برگزاری 1200 برنامه در هفته بسیج

برنامه-های-هفته-بسیج-دانش-آموزی-در-زنجان-تشریح-شد-برگزاری-1200-برنامه-در-هفته-بسیج

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: در این هفته 1200 برنامه در استان اجرا می شود.

هادی توفیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در استان زنجان 14 عنوان برنامه در قالب یک هزار و 200 مراسم و فعالیت در سطح حوزه های بسیج دانش آموزی شهرستان های استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: با صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره)مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی در سال 58،دفاتر بسیج مدارس همگام با تشکیل بسیج در ادارات، کارخانجات،اصناف و ..با همت فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی،با هدف جذب و آموزش نظامی دانش آموزان تشکیل شد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج در طول سال برنامه های مختلفی را اجرایی می کند، افزود: طرح های متعدد تربیتی فرهنگی و برپایی یادواره های شهدا، اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور از برنامه های بسیج در طول سال است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی،راه اندازی و اداره حلقه های صالحین،دوره های آموزشی،طرح یاوران ولایت از دیگر برنامه های این سازمان برای دانش آموزان بسیجی است.

توفیقی بیان داشت: در هفته بسیج دانش آموزی نیز با شعار دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی،از هفتم تا 13 آبان برنامه های متعددی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه هفتم آبان ماه به نام دانش آموز بسیجی،اخلاق و پایداری نامگذاری شده است، افزود: هئیت های دانش آموزی مراسم های عزاداری و سینه زنی برگزار می کنند.

این مسئول یادآور شد: روز چهار شنبه هشتم آبان ماه که با عنوان دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی نامگذاری شده است همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده ویژه برنامه صبحگاه سراسری ایثار و شهادت و بزرگداشت 36 هزار داشن آموزان و 407 دانش آموز استان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه با عنوان دانش آموز بسیجی،شجاعت و آرمان خواهی نامگذاری شده است و گلباران مزار شهدا،تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی با شهدا و آرمان های بلندشهدا و مسابقه دو رهروان شهدا ویژه پویندگان در این روز برگزار می شود.

توفیقی افزود: روز جمعه نیز که با عنوان دانش آموز بسیجی،انتظار و عدالت خواهی نامگذاری شده است دانش آموزان با حضور در مصلی ها نماز جمعه این روز را گرامی می دارند.

وی گفت: همچنین روزهای شنبه و یکشنبه نیز برنامه های متعددی از جمله نشست های معرفتی و بصیرت افزایی برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر