logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۳۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

دستگیری زم شاهکار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود/95 درصد شهدای کشور، تربیت شده مساجد هستند

دستگیری-زم-شاهکار-ارزشمند-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-بود-95-درصد-شهدای-کشور،-تربیت-شده-مساجد-هستند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دستگیری زم شاهکار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که باید خدا وقت به این نیروهای ارزشی گفت.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان برضرورت توجه به زندگی پیامبر گرامی اسلام و به کارگیری این الگوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام نمونه کامل و الگویی برای همه جامعه بشریت محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه جامعه ای به سعادت می رسد که مظلوم بتواند حق خود را بدون ترس بگیرند، افزود: پیامبر گرامی اسلام همواره از مظلومان حمایت می کردند و حق آنها را پرداخت می کردند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به هفته وقف،وقف را صدقه جاریه عنوان کرد و گفت: اگر چه در زمان نادرشاه و رضا خان در زمینه وقف عملکرد مناسبی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و امروز با دقت و وسواس تلاش می شود تا نیست واقفین عملیاتی شود،افزود: وقت دسته جمعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مردم می توانند نسبت به آن اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اعتراض امام به قانون ننگین کاپیتولاسیون، افزود: زندانی و تعبید امام به خاطر این مسئله بود اما امام راحل حق را گفتند.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: مجالس مطلوبی در 28 ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام رضا (ع)،گفت: در بین خلفای بنی عباس مامون از همه مکار و حیله گرتر بود که یکی از نقشه های شوم و توطئه این فرد شهادت امام رضا (ع) بود.

خطیب جمعه زنجان افزود: در خصوص جایگاه والای امامت از زبان ایشان اسناد بیشماری وجود دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب برضرورت افزایش فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: بر همگان افزایش آگاهی لازم و ضروری است.

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس 46 هزار دانش آموز نیکمت و مدرسه را ترک کرده و برای پاسداری از حریم امامت و ولایت در جبهه ها حاضر شدند.

وی گفت: امروز نوجوانان بسیجی برکت بوده و در مساجد نقش آفرینی می کنند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه 95 درصد شهدای کشور تربیت شده مساجد هستند، یادآور شد:از دیدگاه مقام معظم رهبری جوانی که در نیروی مقاومت بسیج خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان های اسلامی می داند باید چنان خود را بسازد که همچون شمعی پروانه ها را دور خود را جمع کند.

وی بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را از شاخص های بسیج عنوان کرد و گفت: باید نوجوانان بسیجی به این مسئله توجه کنند.

خطیب جمعه زنجان دستگیری زم را  شاهکار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:  این اقدام در مقابل  تورهای اطلاعاتی سازمان های جاسوسی دنیا به وقوع پیوست.

وی بیان داشت: هواپیمای جت آموزشی پیشرفته توسط وزارت دفاع جای تقدیر و تشکر دارد و اینها شعار ما می توانیم را عملی کردند.

آیت الله خاتمی با تقدیر از ستاد اربعین کشور و استان، گفت: 3.5 میلیون نفر از مردم ایران به کنگره عظیم 23 میلیون نفری راهپیمایی اربعین اعزام شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر