logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

دولت از سال 94 برای اتوبوسرانی هیچ اعتباری در زنجان پرداخت نکرده است

دولت-از-سال-94-برای-اتوبوسرانی-هیچ-اعتباری-در-زنجان-پرداخت-نکرده-است

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به پرداخت هزینه های حمل نقل توسط شهروندان، دولت و شهرداری گفت: دولت از سال 94 هیچ اعتباری برای اتوبوس رانی اختصاص نداده است.

کاظم افشارچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به خدمات ارائه شده از طرف شهرداری زنجان به سازمان اتوبوسرانی، اظهار کرد: شهرداری ماهانه 100 میلیون از منابع مالی خود به سازمان اتوبوسرانی کمک مالی می کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در کمک و بهسازی اتوبوس رانی جزو شهر های پیشرو است، ابراز کرد: از سال 94 تا به امروز وزارت کشور و دولت هیچ کمک مالی به اتوبسرانی نکرده است.

عضو شورای شهر با اشاره به سیستم پرداخت الکترونیکی هزینه حمل و نقل از طریق کارت های شهروندی، عنوان کرد: شرکت متولی شارژ کارت های شهروندی 5 درصد کارمزد برای کارهای خود از هزیه پرداختی شهروندان کسر می کند.

وی با اشاره به اینکه 5 درصد کارمزد کسر شده برای تجهیز سیستم پرداخت اتوبوس ها هزینه می شود، تصریح کرد: این شرکت تمامی اتوبوس های استان را به این سیستم مجهز کرده است.

افشارچی با اشاره به اپلیکیشن شارژ کارت های شهروندی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی که از اپلیکیشن مذکور برای شارژکارت های شهروندی استفاده کنند هیچ گونه کارمزدی از شهروندان کسر نمی شود.

اشاره به اینکه هزینه های اتبوسرانی را باید مردم، دولت و شهرداری ها پرداخت کنند، خاطر نشان کرد: طبق قانون دولت باید برای اتوبوسرانی هزینه پرداخت کند ولی دولت زمان زیادی است که هزینه را پرداخت نکرده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر