logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۳۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد

استقبال خوب داوطلبان از رشته های دانشگاه پیام نور/ اعطای وام با کارمزد 1.4 درصد برای تمامی ترم ها

استقبال-خوب-داوطلبان-از-رشته-های-دانشگاه-پیام-نور-اعطای-وام-با-کارمزد-1.4-درصد-برای-تمامی-ترم-ها

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به عدم کاهش استقبال مردم از دانشگاه پیام نور نور علی‌رغم حذف رشته های دانشگاه پیام نور از کنکور سراسری گفت: اکنون دانشگاه پیام نور در بین مردم جایگاه ویژه ای یافته است.

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آمار دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان، اظهار کرد: 6 هزار و 67 نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به استقبال بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور از رشته های گروه انسانی، ابراز کرد: دلایل زیادی برای استقبال دانشجویان از این دانشگاه وجود دارد و مهم ترین دلیل استقبال دانشجویان از دانشگاه پیام نور دریافت پایین ترین شهریه دانشگاهی کشور در بین دانشگاه های شهریه بگیر است.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به برگزاری کلاس های غیر حضوری و الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، عنوان کرد: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که در کشور اجازه برگزاری کلاس های غیر حضوری را دارد و همین امر باعث استقبال بالای دانشجویان شاغل از این دانشگاه است.

وی با اشاره به امکان انتخاب حوزه امتحانی توسط دانشجو در هر محلی که دانشجو تمایل داشته باشد، تصریح کرد: دانشجوی دانشگاه پیام نور می تواند حتی شهر های دیگر را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب کند.

محمدی با اشاره به وام های قرض الحسنه دانشجویی دانشگاه پیام نور، خاطر نشان کرد: در تمامی ترم های تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند ار وام های قرض الحسنه با کار مزد 1.4 درصد در عنوان های مختلف استفاده نمیاند.

وی با اشاره به تسهیلات اعطا شده در دانشگاه پیام نور به دانشجویان ابراز کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند در صورتی که مایل به دریافت وام های دانشجویی نیستند شهریه دانشگاه را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نحوه نمره دهی در دانشگاه پیام نور، افزود: دانشجو در صورت شرکت در کلاس و امتحان میانترم می تواند 8 نمره میانترم را دریافت نمیاد و امتحان پایانترم وی از 12نمره حساب می شود.

وی با بیان اینکه اگر دانشجو در امتحان میانترم حضور نداشته باشد نمی تواند 8 نمره میانترم را دریافت نماید، تصریح کرد: در این صورت نمره پایانترم دانشجو از 20 نمره حساب می شود.

محمدی با اشاره به رشته های دانشگاه پیام نور، عنوان کرد: با توجه به تعداد رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور این دانشگاه تمامی سلایق را تحت پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به استقبال مردم از دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: امسال علی‌رغم حذف اکثر رشته های دانشگاه پیام نور از دفترچه کنکور سراسری استقبال خوبی از دانشگاه پیام نور شده است و دانشگاه پیام نور در بین مردم جایگاه ویژه ای یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه فقط چند رشته تحصیلی دانشگاه پیام نور از طریق کنکور دانشجو جذب کرده است، خاطر نشان کرد: دانشجویان در سایر رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام کرده اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر