logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرفرودگاه زنجان خبرداد

توقف دو سه ماهه پرواز زنجان- مشهد به علت چک سنگین شرکت هواپیمایی

توقف-دو-سه-ماهه-پرواز-زنجان-مشهد-به-علت-چک-سنگین-شرکت-هواپیمایی

مدیرفرودگاه زنجان در مورد توقف پرواز زنجان- مشهد در آستانه فرا رسیدن شهادت حضرت امام رضا(ع) گفت: متاسفانه به علت چک سنگین شرکت هواپیمایی پرواز زنجان- مشهد را متوقف کرده است.

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی به صورت شفاهی اعلام کرده به علت چک پروازی سنگین هواپیماها محدودیت پروازی وجود دارد اظهار کرد: دو سه ماهی شرکت هواپیمایی پروازها را قطع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیگیریهای لازم نیز در خصوص راه اندازی مجدد پرواز زنجان- مشهد انجام می شود و استاندار زنجان نیز پیگیر است و امیدواریم هر چه زودتر پروازها برقرار شود.

مدیر فرودگاه زنجان در مورد توقف پرواز زنجان- مشهد در آستانه فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) بیان کرد: احتمال برقراری پرواز در ایام شهادت در هفته آینده باشد.

وی در مورد استفاده از ظرفیت ایام اربعین و برقراری پرواز زنجان- نجف افزود: برقراری پروازهای عتبات سازمان حج و زیارت متولی است و هیچ محدودیتی در برقرار پروازهای عتبات وجود ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه فرودگاه زنجان آماده است روزانه پروازهای عتبات را برقرار کند افزود: هیچ محدودیتی وجود ندارد و مشکلی از لحاظ عملیات پروازی نیست و آمادگی برقراری پروازها را داریم.

مدیرفرودگاه زنجان عنوان کرد: آمادگی برقراری پروازهای حج و مخصوصا عتبات را داریم و فقط باید حج و زیارت از استاندار درخواست برقراری پروازها را داشته باشد و ما هیچ محدودیتی در این راستا نداریم.

وی با اشاره به اینکه در پرواز زنجان- مشهد باید بخش خصوصی پای کار بیاید که چند سال همکاری خوبی وجود داشت ابراز کرد: تا ابتدای سال گذشته بخش خصوصی پای کار بود ولی متاسفانه بخش خصوصی در حال حاضر پای کار نیستند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر