logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آمادگی کامل نیروی زمینی ارتش در دفاع از کشور/ نیروی زمینی ارتش مجهز به سلاح‌های به روز است

آمادگی-کامل-نیروی-زمینی-ارتش-در-دفاع-از-کشور-نیروی-زمینی-ارتش-مجهز-به-سلاح‌های-به-روز-است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع و تامین امنیت کشور گفت: نیروی زمینی ارتش مجهز به سلاح‌های بروز است.

به گزارش موج رسا; سرتیپ کیومرث حیدری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه تیپ استان زنجان بسیار سربلند بوده و ولایت مداری و سربلندی این تیپ در تاریخ ثبت شده و در هشت سال دفاع مقدس نیز تیپ ارتش زنجان رشادتها زیادی داشت اظهار کرد: تیپ مستقل 216 زرهی زنجان در حال حاضر در آمادگی کامل قرار دارد.

وی بیان کرد: در مجموع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از اوامر مشاع و نورانی فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین در 26 رسته رزمی به خودکفایی کامل رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز آنچه که در چرخه دفاعی در نیروی زمینی مورد استفاده قرار میگیرد ساخته و پرداخته دانشمندان نیروی زمینی و وزارت دفاع و همچنین توسط کارنجات وزارت دفاع و نیروی زمینی است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی در عرصه ولایتمداری سرآمد بوده و ولایت مداری را منصه ظهور رسانده است افزود: نیروی زمینی ارتش امروزه هم در غرب و هم در مناطق شرق کشور مستقر بوده و هم در مناطق جنوب غرب کشور مستقر است.

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه حضور نیروی زمینی ارتش در مناطق مرزی به معنی این نیست که خطری کشورما را تهدید می‌کند افزود: ما باید در مرزها مستقر شویم و رصد مرزها را انجام دهیم تا کشورمان از یک امنیت پایدار بهره مند باشد.

وی با بیان اینکه با اشاره به نقش نیروهای ارتش در تامین امنیت زائران اربعین نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه در مرز کشور مستقر هستیم در مرز شرق کشور تمهیداتی را برای ارائه خدمات به زائران فراهم کرده بودیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مرز خسروی که در کنترل نیروی زمینی ارتش قرار داشت توانستیم تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران فراهم کنیم و همچنین در مرز چزابه نیز نیروی ارتش حضور مسئولانه داشت.

وی با بیان اینکه در این مرزها انواع امکانات امنیتی، رفاهی و اورژانسی را پای کار آوردیم افزود: پل ارتباط هوایی با استفاده از بالگرد بین مرز چزابه و خسروی به منظور تامین امنیت ایجاد شده بود.

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه امنیت در مرزها و طول مسیری که زائرین اربعین امنیت کامل برقرار بود افزود: نیروی زمینی نیز تمام توان خود را در برقراری امنیت زائرین بکار گرفت.

وی با تجهیزات بروز نیروی زمینی ارتش نیز اشاره و بیان کرد: در نیروی زمینی برروی پای خود ایستادن که از تاکیدات مقام معظم رهبری است حساب ویژه باز کردیم به این معنا که باید بتوانیم روی پای خود بایستیم و تا به امروز نیز ایستاده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: نیروی زمینی با 26 رسته نیروی ارتش توانسته با تجهیزات و امکانات بروز خود خط دفاعی را تشکیل دهد.

وی افزود: ارتش بحث‌های آینده پژوهانه را در دستور کار خود قرار داده و براین اساس نسبت به تامین تجهیزات ضد زرهی و سیگنالی و راداری و تجهیزات بالگردی کرده است.

سرتیپ حیدری عنوان کرد: در هر ماه کار تحقیقاتی حداقل یک وسیله دفاعی نوین از انواع مهمات و موشک اندازهای ضد زره و غیره را انجام می‌دهیم و رسانه ای میکنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در آمادگی کاملی قرار دارد بیان کرد: نیروی ارتش مجهز به تجهیزات به روز دفاعی بوده و در زمینه مشکلی وجود ندارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر