logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۳۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بارش پراکنده باران در محورهای زنجان/ محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است/ سانحه رانندگی 2 کشته برجا گذاشت

بارش-پراکنده-باران-در-محورهای-زنجان-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-لغزنده-است-سانحه-رانندگی-2-کشته-برجا-گذاشت

هم اکنون همه محورهای مواصلاتی و آزاد راههای استان زنجان بر اثر بارش پراکنده لغزنده بوده که در اثر لغزنده بودن سطح جاده های استان زنجان 5 سانحه رانندگی رخ داد.

به گزارش موج رسا; براساس گزارش راهداری در حال حاضر بارش پراکنده در محورهای آزادراه و ترانزیت زنجان- قزوین، آزادراه زنجان- تبریز، ترانزیت زنجان- میانه، زنجان- بیجار، زنجان-طارم و زنجان-تهم-چورزق همراه با مه موضعی، سلطانیه-خدابنده-همدان، ابهر-خدابنده و نیک پی-ماهنشان وجود دارد.

محمدعلی عظیمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته در 5 سانحه رانندگی 6 نفر زخمی شده اند .علت اصلی این تصادفات انحراف به چپ خودروها و سرعت غیر مجاز بوده است.

واژگونی مرگبار پراید با 2 کشته در زنجان

عباس مظفری رئیس پلیس راه استان زنجان در این مورد اظهار کرد: در پي اعلام فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره واژگونی سواری پراید در اتوبان " زنجان- قزوین " تيم گشت پليس راه اين محور برای امداد رساني و بررسي بيشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل طي بررسي هاي به عمل آمده و شواهد عيني موجود در صحنه مشخص شد يك دستگاه سواری پراید به علت نامعلومی واژگون شده است.

مظفری بيان کرد: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات وارده فوت و 2 سرنشین دیگر خودرو مصدوم که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است،از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگي کنند و از انحراف به چپ و تغيير مسير ناگهاني ، سرعت و سبقت هاي غير مجاز خودداری کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر