logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۳۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در کارگروه اجتماعی و سلامت مطرح شد؛

عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی زنجان در پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی/ سومین مجمع سلامت استان زنجان برگزار می شود

عملکرد-ضعیف-دستگاه-های-اجرایی-زنجان-در-پیشگیری-از-تضییع-حقوق-شهروندی-سومین-مجمع-سلامت-استان-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در زمینه پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی عملکرد دستگاه های اجرایی استان زنجان ضعیف تر بوده است.

به گزارش موج رسا; مسیح الله سلطانی امروز در چهارمین جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان زنجان، اظهارداشت: الزامات قانونی ارزیابی عملکرددستگاه ها در خصوص حقوق شهروندی و صیانت از حریم امنیت عمومی به همه استان ها ارسال شده است

وی با بیان اینکه۹ برنامه در حوزه حقوق شهروندی بررسی می شود،افزود: درمجموع ۲۸ شاخص در این زمینه مورد توجه است.
این مسئول با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب ۱۰ برنامه مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: در مجموع ۳۰ شاخص در این خصوص مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به ارزیابی ۵۳ اداره در زنجان و ۲۸۰ اداره در شهرستان ها، ادامه داد: در زمینه پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی عملکرد دستگاه ها ضعیف تر بوده است.
سلطانی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان در زمینه حمایت از تولید آثار فرهنگی و هنری و ارائه مشاوره در بخش عفاف و حجاب ضعیف عمل کرده اند.
وی با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی، تامین اجتماعی و جهادکشاورزی در حوزه حقوق شهروندی سه اداره برتر معرفی شده اند،افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)،صدا و سیمای مرکز زنجان و سازمان جهاد کشاورزی در حوزه عفاف و حجاب از دستگاه های برتر محسوب می شوند.
 

بیشتر بخوانید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای سومین مجمع سلامت استان زنجان،افزود: اجتماعی کردن سلامت از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
پرویز قزلباش بیان داشت: شناسایی و تقدیر از برترین های حوزه سلامت در این مجامع پیگیری می شود.
وی خاطرنشان کرد: تفریح سالم و با نشاط،سلامت روان و سلامت اجتماعی شعار سومین مجمع سلامت استان و شهرستان ها محسوب می شود.//ن
 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ]
عملکرد دستگاه های اجرایی استان زنجان نه تنها ضعیف تر بلکه بسیار شدید بوده واست کسی هم به فکر ظلم دیدگان نیست
فرم ارسال نظر