logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۳۱۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان:

کفش‌های تولیدی هیدج به کشورهای همسایه صادر می‌شود/ ارتقای کیفیت تولید کفش راه توسعه این صنعت را هموار می‌کند

کفش‌های-تولیدی-هیدج-به-کشورهای-همسایه-صادر-می‌شود-ارتقای-کیفیت-تولید-کفش-راه-توسعه-این-صنعت-را-هموار-می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت بازار کشورهای همسایه گفت: کفش‌های تولیدی هیدج به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 140 واحد صنفی و صنعتی در تولید کفش هیدج فعالیت می‌کنند اظهار کرد: فعالیت این واحدها در این شهر باعث شده هیدج با عنوان قطب تولید کفش معرفی شود.

وی با تاکید براستفاده از ظرفیت بازار کشورهای همسایه تصریح کرد: کفش‌های تولیدی در هیدج علاوه بر بازار داخل روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان جلوگیری از واردات را بهترین فرصت برای توسعه صنعت کفش دانست و افزود: تولید کنندگان باید از این فرصت استفاده کنند و کار خود را با افزایش کیفیت تولید توسعه دهند.

بیشتر بخوانید:

تشکیل خوشه‌های صنعتی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد

وی ابراز کرد: اجرای سیاست‌های مناسب ارزی و جلوگیری از واردات، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان کفش جهت توسعه فعالیتها و توجه به بازار مصرف در کشورهای خارجی ایجاد کرده است.

فغفوری با بیان اینکه مشکل تولیدکنندگان این عرصه مورد توجه قرار گرفته است عنوان کرد: با بررسی و رفع مشکلات مرتبط با تامین تسهیلات بانکی و نظام مالیاتی از یکسو و توجه تولیدکنندگان به سلیقه بازار مصرف و افزایش کیفیت راه گشای توسعه فعالیتهای خوشه کفش استان است.

وی با تاکید براینکه تولید کنندگان باید بازار هدف را خوب بشناسند و متناسب با آن بازار تولید داشته باشند افزود: در خصوص رفع مشکلات این حوزه صنعت پیگیری مجدانه صورت خواهد گرفت.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر