logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از 8 تا 12 آبان ماه؛

نمایش نت های خاکستری در زنجان به روی صحنه می رود/سفر دخترک نوازنده به دنیای ناشناخته

نمایش-نت-های-خاکستری-در-زنجان-به-روی-صحنه-می-رود-سفر-دخترک-نوازنده-به-دنیای-ناشناخته

از 8 تا 12 آبان ماه؛نمایش نت های خاکستری به کارگردانی اصغر محمدی در زنجان به روی صحنه می رود.

اصغر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: تئاتر نت های خاکستری به نویسندگی، طراحی و کارگردانی اصغر محمدی از  هشتم آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان به صحنه می رود.

وی با بیان اینکه این نمایش هر روز از ۱۸:۳۰ آغاز به کار می کند، افزود: این تئاتر 45 دقیقه ای توسط هنرمندان زنجان اجرا می شود.

این کارگردان زنجانی گفت: نسرین محمدی، آنیتا قربانی فر، رعنا محمدی، محمود میناخانی، مسعود پاکتی از جمله بازیگران این تئاتر هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین ولی عباسی، زهرا انصاری، حسین پیری نژاد، نسترن صفری، رباب عبادی، محمد حسین پیری نژاد، رباب نجفی، جعفر کاظمی و محمد سبحان نجفی از دیگر بازیگران این نمایش محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه دستیار کارگردان این نمایش نسرین محمدی است، افزود: موسیقی این کار برعهده  کیارش میر محمد رضایی است.

بیشتر بخوانید

این هنرمند بیان داشت: منشی صحنه تئاتر نت های خاکستری برعهده  لیلا انصاری بوده و نسرین محمدی طراح حرکات و لباس است.

این کارگردان زنجانی با بیان اینکه طراحی نور این نمایش برعهده محمود میناخانی،گفت: اجرای نور را نیز رادین شب خیر، رادمان شب خیر و لیلا انصاری برعهده دارند.  محمدی با اشاره به اینکه ساخت تیزر این نمایش را مسعود پاکتی انجام داده است، افزود: داود کراری گریمور این نمایش بوده و اصغر محمدی طراحی صحنه، پوستر و بورشور را انجام داده است.

وی گفت: این نمایش سفری به دنیای ناشناخته و در جامعه ناکجاآباد و در زمان نامشخص است که در آن برای دخترک نوازنده ویولن اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد.

این کارگردان گفت: علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به خیابان خرمشهر،چهار راه معلم، شرکت هواپیمایی ستاره قطبی،فرهنگسرای امام خمینی (ره) و دانشگاه پیام نور زنجان مراجعه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر