logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۳۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر استعداد های درخشان دانشگاه زنجان خبرداد

کسب 6 رتبه برتر در المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجویان دانشگاه زنجان

کسب-6-رتبه-برتر-در-المپیاد-علمی-دانشجویی-کشور-توسط-دانشجویان-دانشگاه-زنجان

مدیر تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان دانشگاه زنجان از کسب 6 رتبه برتر در المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجویان دانشگاه زنجان خبر داد.

افشین توکلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ؛ با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، اظهار کرد: در این المپیاد دانشجویان دانشگاه زنجان خوش درخشیدند و برای دانشگاه زنجان افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه 6 دانشجو دانشگاه زنجان در این المپیاد توانسته اند به رتبه های خوب کشوری دست یابند، ابراز کرد: علیرضا پیرجمادی دانشجو رشته مهندسی مواد و متالوژی با رتبه 3 کشوری بهترین رتبه کسب شده در استان است.دانشگاه زنجانمعاون تحصیلات تکمیلی و نخبگان دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در 20 رشته تخصصی برگزار شد، تصریح کرد: در گروه علوم انسانی رشته‌های الهیات و معارف اسلامی، جامعه‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، حقوق و علوم اقتصادی، در گروه علوم پایه رشته‌های آمار، فیزیک، شیمی، علوم زمین، زیست‌شناسی و رشته جدید سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت و در گروه علوم مهندسی رشته‌های مهندسی برق، شیمی، صنایع، عمران، کامپیوتر، مکانیک، مواد و متالوژی در این المپیا مورد آزمون قرار گرفت.

بیشتر بدانید:

مدیران صنعتی استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها را بلد نیستند

وی با اشاره به برنامه های آموزشی دانشگاه زنجان برای امتداد کسب رتبه های برتر در المپیاد های علمی توسط دانشجویان، تصریح کرد: کلاس های آمادگی المپیاد های علمی برای دانشجویان نخبه برگزار می شود.

توکلی با اشاره به برنامه های تشویقی دانشگاه زنجان خاطر نشان کرد: دانشگاه زنجان سعی در تشویق و ترقیب دانشجویان در برنامه های مختلف دارد تا دانشجویان انگیزه لازم جهت حضور و نقش آفرینی در این مسیر را داشت باشند.

وی با اشاره به کسب هرساله رتبه های برتر توسط دانشجویان دانشگاه زنجان درالمپیاد های علمی، ابراز کرد: امسال نسبت به سال های گذشته تعداد رتبه های برتر نسبت به ال گذشته افزایش داشته است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر