logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۳۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه موقت استان زنجان:

دستگیری خائن نظام اقتدار سپاه پاسداران را به رخ جهانیان کشید/ سپاه ضربه مهلکی به دشمنان انقلاب زد

دستگیری-خائن-نظام-اقتدار-سپاه-پاسداران-را-به-رخ-جهانیان-کشید-سپاه-ضربه-مهلکی-به-دشمنان-انقلاب-زد

امام جمعه موقت استان زنجان با اشاره دستگیری زم توسط سپاه پاسداران گفت: دستگیری خائن نظام با دیگر اقتدار سپاه پاسداران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سید رضا موسوی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه اقدام اخیر سپاه پاسداران در دستگیری زم قابل تقدیر است اظهار کرد: کسی جز سپاه نمی‌توانست روح اله زم را دستگیر کند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که با زم همدست بودند در شک و ترس هستند تصریح کرد: دستگیری زم به فرانسه و آمریکا شک وارد کرده و همدستان زم نیز در ترس هستند که روزی سپاه آنها را نیز دستگیر کند.

امام جمعه موقت استان زنجان با اشاره به اینکه اقدام اطلاعاتی سپاه پاسداران ضربه مهلکی به دشمنان انقلاب بود افزود: بنده این موفقیت را به سپاه پاسداران تبریک می گویم و از اقدامشان تقدیر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مباحث مهمی که مطرح می‌شود این است که زم اطلاعات خود را از کجا می آورده و چه کسانی به وی اطلاع رسانی می‌کرد و با چه کسانی در ارتباط بوده و می‌دانیم برخی از افراد در دستگاه‌های ما به وی خط می‌دانند که باید آنها نیز دستگیر شوند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به دستگیری تروریست‌هایی که قصد ترور سردار سلیمانی را داشتند افزود: سپاه نقشه شوم دشمنان را نقشه برآب کرد و این تروریست‌ها توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با اطلاعات قوی خود توانستند نقشه این تروریست‌ها را خنثی کنند افزود: دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های خود با قدرت ایستاده است.

امام جمعه موقت زنجان ابراز کرد: آمریکا به این نکته توجه داشته که ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه بوده و همیشه در دفاع از آرمان خود ایستاده و همین امر موجب شده امروز کسی نتوانند حتی کوچکترین نگاه سوئی به کشورمان داشته باشد.

وی با اشاره به اقتدار سپاه و رونمایی از این جریان افزود: دستگیری زم که خائن نظام توسط سپاه پاسداران اقتدار سپاه را نشان داد و این موضوع بار دیگر اقتدار سپاه را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به خطبه‌ها امام سجاد (ع) و روشنگری که داشتند، گفت: سخنان ایشان به قدری کوبنده بود که همچنان نیز آثار آن باقیست، همچنان که در همان مجلس نیز یزید احساس خطر کرد، کسی که می‌خواست امام را دشمن دین قرار دهد، خودش رسوا شد و چهره واقعی وی برملا شد.

وی با اشاره به برخی از وقایع رخ داده پس از شهادت امام حسین (ع) و اتفاقاتی که برای حضرت زینب(س) و همراهان ایشان پیش آمد، گفت: امروز پس از هزاران سال از گذشت واقعه عاشورا هنوز این واقعه تاریخی کهنه نشده است و هر سال شاهد این هستیم که مراسم اربعین باشکوه تر از قبل برگزار می شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر