logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۳۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان؛

برنامه های اربعین در زنجان تشریح شد

برنامه-های-اربعین-در-زنجان-تشریح-شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه های اربعین صدا و سیمای استان زنجان را تشریح کرد.

به گزارش موج رسا; محسن لطیفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با عزاداری مردم مومن استان در سالروز اربعین حسینی، صداوسیمای مرکز زنجان، تمهیدات لازم را به منظور انعکاس عشق و ارادت مردم ولایت‌مدار استان به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) صورت داده است.

وی گفت: معاونت سیما از ساعت 9 صبح روز شنبه 27 مهرماه ویژه برنامه زنده اربعین حسینی را با آیتم‌های مختلفی مانند تبیین ابعاد قیام حسینی و برکات همایش جهانی پیاده‌روی اربعین با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، مداحی، ارتباط زنده ماهواره‌ای با عتبات عالیات و مدیحه سرایی آغاز کرده است.

وی گفت: با حرکت دسته عزاداری جاماندگان پیاده‌روی اربعین در حسینیه اعظم زنجان که توسط واحد سیار مستقر در مسیر پوشش داده خواهد شد و مخاطبان شبکه اشراق تا اذان ظهر روز اربعین حسینی بیننده  صحنه‌های عزاداری عاشقان حسینی خواهند بود. 

لطیفی افزود: شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه رسم دلدادگی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه ابعاد مختلف قیام حسینی و سرمشق شدن عاشورا در ادوار مختلف را مورد بررسی و تبیین قرار می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همچنین اجرای مشترک با مرکز آذربایجان شرقی از ساعت 9 و 30 دقیقه به مدت 3 ساعت، دیگر ویژه برنامه معاونت صدا در اربعین حسینی است.

وی افزود: تولید و پخش دو گزارش ویژه خبری، پوشش خبری دسته حسینیه اعظم زنجان، برقراری ارتباط با خبرنگاران مستقر در عتبات عالیات، ارتباط با خبرنگاران شهرستان‌ها و همچنین پوشش عزاداری مناطق مختلف استان از جمله پیش بینی‌های معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در روز اربعین است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: تولید و پخش ویدئو کلیپ و فتوکلیپ، پوستر، اینفوگرافیک و ... راه‌اندازی پویش مردمی حب‌الحسین یجمعنا، پخش زنده اینستاگرامی‌پیاده روی در مسیر اربعین ، دریافت و انتشار تصاویر و عکس‌های ارسالی زائران در فضای مجازی و .... از برنامه‌های معاونت فضای مجازی در این روز خواهد بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر