logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۳۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد واحد زنجان:

ثبت نام 2هزار و 100 دانشجو در دانشگاه آزاد واحد زنجان/ ظرفیت خوابگاه دانشگاه آزاد دو برابر ظرفیت دانشجویان است

ثبت-نام-2هزار-و-100-دانشجو-در-دانشگاه-آزاد-واحد-زنجان-ظرفیت-خوابگاه-دانشگاه-آزاد-دو-برابر-ظرفیت-دانشجویان-است-

رئیس دانشگاه آزاد واحد زنجان از ثبت نام 2هزار و 100 دانشجو در دانشگاه آزاد واحد زنجان خبر داد و گفت: احتمال افزایش این عدد در آینده وجود دارد.

علیرضا فیروزفر در گفت و گو  با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، اظهار کرد: 2هزار و 100 دانشجو تا به امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ثبت نام کرده اند و احتمال افزایش این عدد در روز های آینده وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به اینکه 500 نفر از دانشجویان جدید الورود در تحصیلات تکمیلی ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: تقریبا 20درصد از دانشجویان جدید الورود در تحصیلات تکمیلی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان جدید الورود عموما از رشته های پرطرفدار سال های گذشته است، ادامه داد: در گوره فنی و مهندسی در رشته های مهندسی پزشکی، کامپیوتر؛ و در گروه علوم انسانی استقبال از رشته های حسابداری، حقوق و روانشناسی بالا است.

فیروزفر با اشاره به گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، تصریح کرد: پذیرش رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد با آزمون است و رشته های پرستاری و مامایی طرفداران بالایی را دارند.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان کمی برای معرفی رشته های جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و جود داشت، عنوان کرد: استقبال از این رشته ها خوب بود و چند رشته در حال حاضر کامل تشکیل می شود.

 رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه زمان ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد به اتمام رسیده است، ادامه داد: ثبت نام حضوری در مرکز توسط کارشناسان انجام می شود تا اگر امکان حضور دانشجویان فراهم شد در دانشگاه آزاد ادمه تحصیل دهند.

وی با اشاره به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه آزاد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد دو برابر ظرفیت دانشجویی دانشگاه آزاد ظرفیت خوابگاهی دارد و ما در خوابگاه خود کفا هستیم.

فیروزفر با اشاره به خوابگاه های متاهلی دانشگاه آزاد زنجان، خاطر نشان کرد: به هر میزان که خوابگاه متاهلی نیاز باشد دانشگاه آماده ارائه خوابگاه متاهلی به دانشجویان است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر