logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان:

کسب دو مدال طلا در مسابقات آسیایی/ صنایع در زنجان هیچ کمکی به حوزه ورزش نمی کنند

کسب-دو-مدال-طلا-در-مسابقات-آسیایی-صنایع-در-زنجان-هیچ-کمکی-به-حوزه-ورزش-نمی-کنند

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو آسیایی گفت: دو مدال طلا توسط تکواندوکاران استان کسب شد.

ابولفضل خدایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، با اشاره به نحوه استعداد یابی تکواند کاران زنجانی، اظهار کرد: هر ساله روند استعدادیابی در کلاس های تابستانی انجام می شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 200 تکواندوکار در استعداد یابی امسال، ابراز کرد: از بین ورزشکارانی که امسال در استعداد یابی حضور داشتند 50 نفر به عنوان افراد داری استعداد مناسب در ورزش تکواندو انتخاب شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به برگزار هر ساله مسابقات ورزشی در کشور عنوان کرد: امسال مسابقات کشوری در تمای رده های سنی به جز نوجوانان برگزار شده است.

وی با اشاره به تعداد مدال های کسب شده توسط تکواندوکاران زنجانی تصریح کرد: امسال 2 مدال در مسابقات آسیایی توسط  تکواندوکاران استان کسب شد.

خدایی با اشاره به کسب 2مدال طلا آسیایی در کشور اردن توسط تکواندو کاران استان، ادامه داد: مدال طلا در رده سنی نونهال توسط  ماهان باقری و در رده سنی نوجوانان توسط امیر سینا بختیاری ازآن کشور شد.

 وی با اشاره به پتانسیل های استان زنجان در این ورزش، بیان کرد: اگر اعتبارات به این ورزش تخصیص پیدا کند جای پیشرفت خوبی در استان وجود دارد.

رئیس هیئت تکواندو استان با بیان اینکه صنایع استان حاضر نیستند در مقابل مبالغ بسیار کم از ورزش استان حمایت کنند، عنوان کرد: امیدواریم دولت کمی بیشتر به ورزش توجه کند.

وی با اشاره به تعداد تکواندو کاران استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان بیش از 14 هزار تکواندو کار در سامانه ثبت شده اند.

خدایی با اشاره به حضور تیم تکواندو کاران زنجانی در رده سنی نوجوانان در مسابقات کشوری، ادامه داد: به امید خدا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا جزو سه تیم اول کشور باشیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر