logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

حضور ۵۰ هنرمند زنجانی در مسابقه بداهه نویسی اربعین در زنجان/ نشست تخصصی خوشنویسی در زنجان برگزار می شود

حضور-۵۰-هنرمند-زنجانی-در-مسابقه-بداهه-نویسی-اربعین-در-زنجان-نشست-تخصصی-خوشنویسی-در-زنجان-برگزار-می-شود

معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:۵۰ هنرمند خوشنویسی استان زنجان در مسابقه بداهه نویسی اربعین حضور دارند.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:به مناسبت هفته خوشنویسی برنامه های متعددی از سوی انجمن خوشنویسان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه بداهه نویسی اربعین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از دیروز در زنجان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حوزه هنری زنجان و هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان در این مسابقه مشارکت دارند.

این مسئول بیان داشت: این مسابقه به مناسبت هفته خوشنویسی همزمان با فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) برگزار شده است.

معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: این مسابقه بداهه نویسی با مضمون اشعار عاشورایی با حضور هنرمندان انجمن خوشنویسان استان برگزار شده است.

علیمحمدی با اشاره به حضور هنرمندان شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه در این مسابقه،تصریح کرد: به برگزیدگان مراسم بداهه نویسی هدایایی اهدا می شود.

وی گفت: این مراسم امروز ۲۳ مهرماه در قالب برنامه نشست تخصصی با حضور استاد رسول مرادی از ساعت 16 برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقه از دیروز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان آغاز شده است، تصریح کرد: مراسم اختتامیه امروز برگزار می شود.

وی از حضور ۵۰ هنرمند از استان زنجان در این مسابقه خبرداد و گفت: پس از برگزاری رقابت امروز برگزیدگان معرفی می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر