logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۳۰۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان:

حذف مدارس غیردولتی فاقد استحکام بنا از سیستم آموزشی/ استاندار زنجان فرصت سه ساله داد

حذف-مدارس-غیردولتی-فاقد-استحکام-بنا-از-سیستم-آموزشی-استاندار-زنجان-فرصت-سه-ساله-داد

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان از فرصت سه ساله استاندار زنجان برای حذف مدارس غیر دولتی فاقد استحکام بنا از چرخه آموزشی آموزش و پرورش استان خبرداد.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت مدارس غیر دولتی درچرخه آموزشی آموزش و پرورش، اظهارکرد: هیچ مدرسه غیردولتی در استان وجود ندارد که استحکام بنا نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه لازمه فعالیت مدارس غیر دولتی استحکام بنا است، ابراز کرد: برخی از مدارس که در سال های گذشته ساخته شده اند که استحکام ندارند و این مدارس فقط سه سال اجازه فعالت دارند.

مدیرکل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به تصمیمات اخذ شده در شورای آموزش و پرورش، عنوان کرد: ادامه کار برخی از مدارس که استحکام نبا نداشته اند با دستور استاندار سه سال امکان جذب دانش آموز به آنها داده شد.

وی با بیان اینکه مدارسی که استحکام بنا نداشته اند و با دستور استاندار سه سال امکان فعالیت به آنها داده شده است باید تا سه سال آینده فکری برای خود کنند، خاطر نشان کرد: بعد از سه سال مدارس غیر دولتی که استحکام بنا ندارند اجازه ادامه فعالیت به آنها داده نمی شود.

صفری با اشاره به اینکه اکثر مدارس غیر دولتی استان خانه هایی هستند که تبدیل به مدرسه شده اند، بیان کرد: مدارس غیر انتفاعی نوساز نیز وجود دارد ولی تعداد آن مدارس کم است.

بیشتر بخوانید:

بخاریهای نفتی از مدارس گازدار استان زنجان حذف می‌شوند

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در فضای آموزشی نیازمند فضا های آموزشی است، تصریح کرد: نظر دولت در این نوع مسائل بر برون سپاری کار ها است.

مدیرکل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به اینکه ما تباع دولت هستیم و چون نظر دولت بر برون سپاری است، افزود: غیر ممکن است که ما همه مدارس را تایید نکنیم.

وی با بیان اینکه هر مدرسه ای که اکنون در حال ارائه خدمات آموزشی است مورد تایید ماست، خاطر نشان کرد: مدارس غیر دولتی که استحکام بنا ندارند را در سه سال آینده ما تایید نخواهیم کرد و آن مدارس باید هرچه سریعتر برای خود فکری کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر