logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۱

مردان نمکی زنجان تنها مومیایی‌های باقی مانده نمک در جهان هستند+فیلم

مردان نمکی مکشوفه در معدن نمک روستای چهرآباد زنجان گوهری بی‌همتا در خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که هر گردشگر و باستان شناسی را در گنجینه تاریخی خود محو تماشا می‌کند.

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی نفس است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی نفس و غلبه بر آن است و خداوند رحمان درهای بهشت را بر بندگان باز کرده تا از این ماه استفاه کنند گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی نفس است.

ماهنشان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان آماده استقبال از مسافران نوروزی است گفت: همه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

۲۰۰ هکتار به مساحت شهر ابهر اضافه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: خبر خوش به شهروندان این است که از وزیر کشور دستوری درباره بازنگری در طرح جامع و طرح تفصیلی گرفته شده است، با تحقق این موضوع 2 هزار هکتار به سطح شهر ابهر اضافه می‌شود.

برگزاری ۹۰ دوره آموزشی به مهارت آموزان فنی‌و‌حرفه‌ای در ماهنشان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی(ره) ماهنشان با بیان اینکه ۹۰ دوره آموزشی در طول سال برگزار شده است گفت: این دوره‌ها در زمینه‌های مختلف برای تعداد ۱۳۴۷ نفر از جامعه هدف برگزار شده که از این تعداد ۱۵۴ نفر بانوان و ۱۱۹۳ نفر برادران هستند.

تصادف ۳ دستگاه خودرو ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز احتمال وقوع تصادفات جاده‌ای نیز بیشتر است گفت: تصادف ۳ دستگاه خودرو ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت.

سامانه بارشی قوی استان زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا طی روزهای آینده تغییرات محسوسی نخواهد داشت گفت: سامانه بارشی قوی استان زنجان را فرا می‌گیرد.

۴ واحد رستوران متخلف در ابهر پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: ۴ واحد رستوران متخلف در ابهر به علت رعایت نکردن قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه رمضان پلمب شد.

افزایش ۶۸ درصدی مقاوم سازی خانه‌های روستایی در ماهنشان

رئیس بنیاد مسکن ماهنشان با بیان اینکه مقاوم سازی خانه‌های روستایی در ماهنشان افزایش ۶۸ درصدی داشته است گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سالجاری به تعداد ۷۰۵ فقره و با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان انجام شده است.

برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در زنجان برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان از برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در استان زنجان خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت از کودکان بی‌سر‎‌پرست برگزار می‌شود.

بازار شب عید در خدابنده+ عکس

با نزدیک شدن به سال نو بازار شب عید در شهرستان خدابنده گرمتر شده است و شور و شوق مردم برای خرید نیز افزایش پیدا کرده است.

استقرار اکیپ‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی زنجان

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز تصادفات در جاده‌ها پلیس راه استان زنجان در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند گفت: تمام تخلفات رانندگان به صورت محسوس و نامحسوس توسط پلیس راه زنجان ثبت می‌شود.

نرخ میوه و سبزی در زنجان+جزئیات

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان زنجان با اشاره به اینکه نرخ میوه و سبزی این‌روزها به صورت روزانه اعلام می‌شود، گفت: قیمت سبزی هم‌اکنون در میادین تره‌بار ۲۵ هزار تومان است و خرده‌فروشان نیز با ۳۰ درصد سود حق فروش آن را دارند.