logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۳۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد

تجهیز 110 خانه ورزش روستایی به لوازم ورزشی

تجهیز-110-خانه-ورزش-روستایی-به-لوازم-ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تعداد خانه های روستایی استان گفت: امسال 110 خانه روستایی در استان زنجان به لوازم ورزشی تجهیز شد.

علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تجهیز خانه های روستایی به لوازم ورزشی، اظهار کرد: هر روستایی که مکان مناسبی در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار دهد تجهیز خانه روستایی انجام می شود.

وی با اشاره به تجهیزات موجود در خانه های روستایی، ابراز کرد: میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، دارت، شترنج و تشک تاتامی از تجهیزاتی است که در اختیار خانه های روستایی قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تجهیز خانه های روستایی با هدف توسعه ورزش و اوقات فراغت روستائیان انجام می شود، عنوان کرد: در سال 96 فقط 10 خانه روستایی مجهز به لوازم ورزشی در استان وجود داشت.

وی با اشاره به آمار خانه های روستایی مجهز به لوازم ورزشی در استان، تصریح کرد: اکنون تقریبا 120 خانه روستایی مجهز به لوازم ورزشی وجود دارد.

خلیلی با اشاره به سیاست های ورزش و جوانان، افزود: افزایش تعداد خانه های روستایی مجهز به لوازم ورزشی یکی از سیاست های این سازمان است و ما نیزبه دنبال اجرای این سیاست هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال افزایش اعتبار برای این طرح هستیم تا روستاییان بیشتری از امکانات ورزشی بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: در این راستا در شورای آموزش و پرورش استان تجهیز سالن های وزشی و یا سالن مناسب مدارس جهت تجهیز آن سالن ها به لوازم ورزشی مطرح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به شرط اولیه طرح تجهیز مدارس روستایی، عنوان کرد: مدارس روستایی با شرط استفاده روستاییان از تجهیزات بعد از ساعت اداری انجام می شود.

وی با اشاره به تجهیز 110 خانه روستایی به لازم ورزشی، تصریح کرد: برای تجهیز مدارس و خانه های روستایی تجهیزات جدید نیزخریداری شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر