logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۳۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شركت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

دانش فنی بسیاری از واحدهای صنعتی در استان زنجان قدیمی است/ ۸۵ درصد از اشتغال استان زنجان توسط واحدهای صنعتی ایجاد شده است

دانش-فنی-بسیاری-از-واحدهای-صنعتی-در-استان-زنجان-قدیمی-است-۸۵-درصد-از-اشتغال-استان-زنجان-توسط-واحدهای-صنعتی-ایجاد-شده-است

مدیرعامل شركت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به تامین میزان اشتغال استان توسط واحدهای صنعتی گفت: 85 درصد از اشتغال استان زنجان توسط واحدهای صنعتی کوچک ایجاد شده است.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ايرج احمدي با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی کوچک در استان زنجان اظهار کرد‌: 70 درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان کوچک بوده و 30 درصد باقیمانده واحد‌های بزرگ و متوسط هستند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از اشتغال استان زنجان به واسطه صنایع کوچک ایجاد شده است ابراز کرد: این روند در سطح کشور نیز به این شکل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به عمده مشکلات واحدهای صنعتی کوچک استان زنجان اشاره و بیان کرد: عمده مشکلاتی که واحدهای صنعتی کوچک استان با آن مواجه هستند قدیمی بودن دانش فنی است.

وی ابراز کرد: قدیمی بودن ماشین آلات سبب کند شدن خط تولید واحدهای واحدها شده و افزایش مصرف گاز و برق دستگاه بالا میرود در نتیجه خط تولید برای تولید کننده به صرفه نمی‌شود.

احمدی بیان کرد: برخی از قوانین دست و پاگیر مانند بیمه و مالیات و اختلاف بین شرکا نیز از جمله مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر