logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۳۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان:

بخاریهای نفتی از مدارس گازدار استان زنجان حذف می‌شوند

بخاریهای-نفتی-از-مدارس-گازدار-استان-زنجان-حذف-می‌شوند

مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان زنجان از حذف بخاری نفتی مدارسی که تا تیر ماه به گاز شهری مجهز شده‌اند خبرداد.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از نظر ما باید تمامی مدارس دارای استاندارد سازی سیستم گرمایشی باشد، اظهار کرد: سیستم گرمایشی مدارس برای ما خط قرمز است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس نوساز دارای سیستم گرمایشی متمرکز هستند، عنوان کرد: سایر مدارسی که از سیستم گرمایشی متمرکز استفاده نمی‌کنند جزو مدارسی هستند که از قبل وجود دارند و به دلیل عدم گاز رسانی به آن مناطق بوده است.

مدیر کل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به اینکه امروزه در استان هیچ مدرسه ای وجود ندارد که از بخاری های غیر استاندار استفاده کند، خاطر نشان کرد: اگر مدرسه ای از بخاری نفتی استفاده می کند بخاری نفتی هم استانداردهای لازم را دارد.

بیشتر بخوانید:

104 پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد

وی با اشاره به اینکه امسال در اسرع وقت تمام روستاهایی که گاز شهری تا برج چهار به در مدارس رسیده بود از بخاریهای نفتی و گازی غیر استاندارد خدا حافظی خواهیم کرد، افزود: در مدارس این روستاها از بخاریهای گازی استاندارد و یا سیستم گرمایشی متمرکز استفاده خواهیم کرد.

صفری با اشاره به اینکه ممکن است هر روز تعداد روستاهایی که مجهز به گاز شهری می‌شوند بیشتر شود، خاطر نشان کرد: فقط روستا‌هایی که تا برج 4 به گازشهری مجهز شده اند بخاریهای نفتی مدارس آنها حذف خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز به ترمیم برخی از سرویس‌های بهداشتی در مدارس استان، بیان کرد: تعمیرات همیشه در سیستم‌هایی که مورد استفاده مداوم مردم هستند اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به اینکه ما بر حسب اعتبارات تعمیرات را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: برای تعمیر کامل سرویس‌های بهداشتی مدارس استان بیش از 3 میلیار تومان اعتبار نیاز است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر