logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۳۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

حمایت های لازم از واحدهای تولید چادر انجام می شود/کمک 800 میلیونی زنجانی ها به سیل زدگان

حمایت-های-لازم-از-واحدهای-تولید-چادر-انجام-می-شود-کمک-800-میلیونی-زنجانی-ها-به-سیل-زدگان

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: حمایت های لازم از واحدهای تولید چادر انجام و مجوزهای لازم برای فعالیت این قشر ارائه می شود.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در قالب طرح همبستگی ملی اصناف و بازاریان به میدان آمده و به یاری سیل زدگان کشور آمدند.

وی با بیان اینکه زنجان استان برتر در زمینه جمع آوری کمک به سیل زدگان بود، افزود: 800 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به سیل زدگان ارسال شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب این طرح یک باب حمام در شهرستان ماهنشان از سوی خیرین استان احداث و یک منزل مسکونی تعمیر شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان از خدمات رسانی اصناف و خیرین استان در حوزه اربعین خبر داد و گفت: اصناف در تامین مایحتاج موکب های اربعین کمک کردند.

حیدری با بیان اینکه این کمک ها از طریق بازاریان و خیرین با کمک ستاد عتبات عالیات استان جمع آوری شد، تصریح کرد: اتحادیه نانوایان استان زنجان نیز در نجف اشرف به صورت رایگان در خدمت زائران حسینی خواهد بود.

وی تصریح کرد: 30 نیروی ماهر اتحادیه نانوایان استان زنجان در نجف اشرف نسبت به پخت نان اقدام می کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کارگروه پوشاک در زنجان، افزود: حمایت های لازم از فروشندگان چادر انجام و مجوزهای لازم برای فعالیت این قشر ارائه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر