logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۳۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان:

طرح اقتصاد مقاومتی گاو شیری دانشگاه زنجان برای اجرا نیازمند اعتبار است/ امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در این طرح

طرح-اقتصاد-مقاومتی-گاو-شیری-دانشگاه-زنجان-برای-اجرا-نیازمند-اعتبار-است-امکان-سرمایه-گذاری-بخش-خصوصی-و-دولتی-در-این-طرح

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه طرح گاو شیری یکی از نیاز های استان است، گفت: نقشه و طرح توجیهی آماده شده است، برای اجرای طرح منتظر بودجه هستیم.

داود زحمتکش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی دانشگاه زنجان، اظهار کرد: گروه علوم دامی دانشگاه زنجان در حال مطالعه بر روی پروژه گاوهای شیری است.

وی با بیان اینکه طبق آخرین یافته های علمی و مطالعاتی که در دانشگاه زنجان انجام می شود، ابراز کرد: هدف این طرح ایجاد امنیت غذایی برای کشور در زمان های بروز مشکل است.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به واردات گوشت و مواد پروتئینی در کشور، عنوان کرد: با این طرح می توان تا حدودی از واردات گوشت جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف مهم تر این طرح آموزش دانشجویان رشته های مرتبط، جهت شروع کار در واحد های دام داری و گاو شیری است، تصریح کرد: با این کار بهره وری واحد های دام داری استان افزایش پیدا کند.

زحمتکش با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که دام داران این طرح را ببیند و در واحد های خود از آن بهره برداری کنند، افزود: با توجه به تعداد واحدهای دامداری خالی و واحد های متضرر به دلیل عدم رعایت اصول، در استان این احساس نیاز وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی دانشگاه زنجان برای هدایت پایان نامه های دانشجویی به سمت نیازهای کشور، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای نتایج پایان نامه های دانشجویی دانشگاه ها است، و پایان نامه های دانشجویان رشته علوم دامی در این راستا استفاده خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان با اشاره به پیشروی طرح، عنوان کرد: نقشه و طرح توجیهی طرح آماده شده است و منتظر بودجه جهت اجرایی شدن طرح هستیم.

وی با اشاره به اینکه شروع طرح گاو شیری نیازمند اعتبار برای شروع فعالیت است، تصریح کرد: امکان سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و دولتی در این طرح و جود دارد و این طرح یکی از نیاز های استان است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر