logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۳۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تامین اجتماعی زنجان پاسخگوی نارضایتی‌های مردمی باشد

تامین-اجتماعی-زنجان-پاسخگوی-نارضایتی‌های-مردمی-باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به سیستم های ارزشیابی درونی دانشگاه علوم پزشکی، گفت: طبق سیستم های ارزشیابی درونی دانشگاه علوم پزشکی مردم از خدمات ارائه شده در بیمارستان امام حسین (ع) رضایت 85 درصدی دارند.

پرویز قزلباش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص اعتراض و نارضایتی برخی رسانه ها و مردم به خدمات ارائه شده در بیمارستان امام حسین (ع)، اظهار کرد: در تمام دنیا نارضایتی در برابر سیستم ها وجود دارد ولی مهم این است که درصد نارضایتی به چه میزان است.

وی با اشاره به سیستم های ارزشیابی درونی دانشگاه علوم پزشکی برای مجموعه های تحت مدیریت این دانشگاه، ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی بر اساس این نظر سنجی ها مراکز بهداشتی و درمانی را رسد می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم از بیمارستان امام حسین (ع) 85 درصد است، خاطر نشان کرد: رضایتمندی 85 درصدی به این معنی است که 15 درصد از مردم رضایت کافی را از خدمات ارائه شده ندارند.

وی با اشاره به اینکه 15 درصد از مردمی که رضایتمندی کافی را ندارند به معنی نارضایتی 15 درصدی نیست، عنوان کرد: شرایط ایجا شده به دلیل کمبود های منابع مالی بیمارستان است.

قزلباش با بیان اینکه کمبود های ملی باعث شده است کیفیت خدمات نسبت به سال های قبل تفاوت داشته باشد، تصریح کرد: طبیعی است که این کمبود ها در رضایتمندی مردم تاثیر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین (ع) وابسته با بیمه تامین اجتماعی است، تاکید کرد: مسئولین تامین اجتماعی باید در راستای خدمات ارائه شده و نارضایتی های موجود در بیمارستان امام حسین (ع) پاسخگو باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و تمامی کادر درمانی استان سعی در تامین نیاز ها بیماران با حداقل امکانات موجود را دارند، افزود: متاسفانه ایجاد رضایت 100درصدی در شرایط آرمانی ممکن نیست و در این شرایط نیز نمی توان رضایتمندی 100درصدی را ایجاد کرد.

 //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر