logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۳۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

130 کیلوگرم انواع مخدر در زنجان امحا شد/ توقیف 258 دستگاه خودروی قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر

130-کیلوگرم-انواع-مخدر-در-زنجان-امحا-شد-توقیف-258-دستگاه-خودروی-قاچاقچیان-و-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف 258 دستگاه خودروی قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: امروز 130 کیلوگرم انواع مخدر کشف شده در زنجان امحا شد.

به گزارش موج رسا; صبح امروز 130 کیلوگرم انواع مخدر در زنجان که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان کشف و ضبط شده بود امحا شد و رحیم جهانبخش نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد دارای اهمیت زیادی است و اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است که به واقع کل خانواده را درگیر خود می‌سازد و آسیب‌های جبران ناپذیری نیز به خانواده و جامعه وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اولویت فرماندهی انتظامی استان زنجان در بحث مواد مخدر مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر است گفت : در 6 ماهه نخست امسال 2 هزار نفر از توزیع کنندگان ، خرده فروشان و معتادان متجاهر در سطح استان دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این‌که مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به‌حق مردم از پلیس است گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پاسخ به این خواسته، از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره با تمام توان سعی کرده است تا محیط را برای فعالیت مجرمانه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ناامن کند.

امحای مواد مخدر

سردار جهانبخش با اشاره به توقیف 258 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در 6 ماهه سالجاری گفت : شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی زیان‌های اجتماعی و فروپاشی خانواده‌ها را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: هم اکنون بیش از 130 کیلو گرم مواد مخدر غیر دارویی شامل حشیش، شیشه، شیره تریاک، سوخته تریاک و سایر مواد پس از سیر مراحل قانونی و با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر امحاء شد.

سردار جهانبخش در پایان با تأکید بر اینکه مردمی سازی و اجتماعی سازی از راه های پیشگیری از اعتیاد است،خاطرنشان کرد: بدون شک همکاري و تعامل مردم با پليس نقش مهمي در موفقيت هاي نيروي انتظامي داشته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر