logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۳۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان/ بیش از 8 کیلوگرم ترياك در زنجان کشف شد

کشف-کالای-قاچاق-میلیاردی-در-زنجان-بیش-از-8-کیلوگرم-ترياك-در-زنجان-کشف-شد

جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف 60 هزار نخ سیگار و 172 کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال خبرداد.

ایرج خانی پور در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودرو های عبوری در اتوبان زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون  مشکوک و برای بررسی بيشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 60 هزار نخ سیگار و 172 کیلوگرم شکلات خارجی  قاچاق كشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاي كشف شده را یک ميليارد ريال برآورد شده است.

خانی پور با اشاره به مبارزه جدی ماموران انتظامی استان با قاچاق کالا و ارز گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

کشف بیش از 8 کیلوگرم ترياك در زنجان

وی در ادامه از كشف 8 کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري يك قاچاقچي سابقه دار در يك عمليات پليسي خبر داد .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پاسگاه انتظامی قره بلاغ از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری بیش از 231 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان

وی گفت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين فرد به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارد.

خانی‌پور افزود: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از طریق اتوبان زنجان- قزوین به وسيله يك دستگاه خودرو حمل و توزيع كند.

وی با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز شد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند متهم را با يك دستگاه سواری تندر ال 90 در اتوبان زنجان - قزوين شناسايي و متوقف كنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از خودرو متهم 8 کیلو و500 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در پشت خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت: اين متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و روانه زندان شد.

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر