logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۳۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

تمدید خرید تضمینی گندم تا پایان مهرماه/ هیچ بخشنامه‌ای در مورد افزایش قیمت نان در زنجان ابلاغ نشده است

تمدید-خرید-تضمینی-گندم-تا-پایان-مهرماه-هیچ-بخشنامه‌ای-در-مورد-افزایش-قیمت-نان-در-زنجان-ابلاغ-نشده-است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به تمدید خرید تضمینی گندم تا پایان مهرماه گفت: خرید گندم در حال حاضر تنها در یک سیلو در زنجان انجام می‌شود.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد قیمت جدید نان در استان زنجان اظهار کرد: هنوز در استان زنجان قیمتی جدیدی اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: موضوع تغییر قیمتی نان به صورت رسمی در استان زنجان هنوز مطرح نشده است در خیلی از استانها چیزی در مورد قیمت جدید نان اعلام نشده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین در مورد خرید تضمینی گندم در استان زنجان بیان کرد: خرید قیمت تضمینی تا اواخر مهر ماه تمدید شد و فقط خرید تنها در سیلوی غدیر زنجان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خرید تضمینی بیش از 253 هزار تن گندم در استان زنجان

وی خاطر نشان کرد: کشاورزانی که اگر گندم داشته باشند می توانند گندمهای خود را به این سیلو تحویل دهند.

ایزدی خاطر نشان کرد: این آخرین تمدید بوده و فکر نمی‌کنم دیگر تمدید شود و تا به امروز میزان خرید گندم هم امسال 280 هزار تن بوده که 30 هزار تن توافقی و 250 هزار تن نیز تضمینی انجام شده است.

وی در مورد اعلام خرید تضمینی سال آینده با قیمت 2 هزار 200 تومان بیان کرد: قیمت خرید تضمینی سال آینده اعلام شده ولی در حال حاضر نمی توان در مورد آن نظر داد که آیا این قیمت، قیمت مناسبی است یا نه؟

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد بالا بودن قیمت نهاده‌های دامی که سبب استفاده کشاورزان از گندم‌های خود به جای نهاده‌های دامی و تاثیر آن بر ذخیره گندم در استان زنجان ابراز کرد: در مورد قیمت جدید گندم نمی‌توان اظهار نظری کرد چون مشخص نیست و ممکن است باز قیمت نهاده‌های دامی در سال آینده افزایش داشته باشد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر