logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۳۰۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

جمع آوری پسماند به روش کنونی اعتراض همشهریان زنجانی را به دنبال داشته است/ برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جمع آوری مکانیزه پسماند‏ها

جمع-آوری-پسماند-به-روش-کنونی-اعتراض-همشهریان-زنجانی-را-به-دنبال-داشته-است-برنامه‌ریزی-مدیریت-شهری-برای-جمع-آوری-مکانیزه-پسماند‏ها

رئیس شورای شهر زنجان با بیان  اینکه جمع آورزی زباله در زنجان از نظر بهداشتی مناسب نیست گفت: جمع آوری پسماند در زنجان به شکل حاضر اعتراض همشهریان را به دنبال دارد.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نوع جمع آوری زباله های شهری در زنجان، اظهار کرد: برنامه ریزی های مجموعه مدیریت شهری در جهت جمع آوری مکانیزه پسماند است.

وی با اشاره به نحوه جمع آوری پسماند در زنجان، ابراز کرد: اکنون پاکبان های شهرداری با خالی کردن محتوای سطل های زباله در خیابان و پرکردن مخازن حمل زباله جمع آوری زباله انجام می شود و این امر از نظر بهداشتی مناسب نیست و اعتراض همشهریان را به دنبال دارد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری توانایی خرید تجهیزات لازم را برای مکانیزه کردن جمع آوری پسماند های شهری را ندارد، عنوان کرد: در این راستا از ظرفیت شرکت های خصوصی استفاده می شود.

وی با اشاره به برنامه کاهش هزینه های شهرداری، تصریح کرد: یکی از برنامه های شهرداری برای کاهش هزینه ها، جمع آوری یک روز در میان پسماند ها بود؛ که با مکانیزه شدن جمع آوری زباله ها این امر منتفی است.

حمیدی با اشاره به اینکه جمع آوری پسماند های شهری به صورت مکانیزه قائم به زمان نیست، خاطر نشان کرد: ماموران جمع آوری پسماند در این روش هر مخزنی که در هر زمان از شبانه روز پر باشد را خالی می کنند.

وی با اشار به مزیت های طرح جمع آوری پسمان به صورت مکانیزه، تصریح کرد: جمع آوری پسماند به روش مکانیزه در تمامی کلان شهر ها انجام می شود و نتایج خوبی را در پی داشته است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اکنون جمع آوی پسماندهای شهری در زنجان به صورت مکانیزه نیست، افزود: بعد از حضور شرکت مذکور جمع آوری پسماند به صورت مکانیزه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جمع آوری پسماند های شهری به روش مکانیزه بلافاصله بعد از عقد قرارداد توسط شرکت مجری طرح، خاطرنشان کرد: به دلیل مجهز بودن شرکت مذکوربه تجهیزات جمع آوری پسماند و عدم نیازبه خریداری تجهیزات جدید این امر در اسرع وقت اتفاق می افتد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر