logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۳۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

اعتباری برای توزیع شیر در مدارس استان زنجان در نظر گرفته نشده است

اعتباری-برای-توزیع-شیر-در-مدارس-استان-زنجان-در-نظر-گرفته-نشده-است

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به عدم توزیع شیر در مدارس استان، گفت: امسال هیچ اعتباری برای توزیع شیر در مدارس کل کشور در نظر گرفته نشده است.

حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عدم توزیع شیر در مدارس کل کشور، اظهار کرد: امسال هیچ اعتباری از طرف وزارت آموزش و پرورش برای توزیع شیر در مدارس کل کشور در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار، برای توزیع شیر مدارس در سنوات گذشته، ابراز کرد: وزارت آموزش و پرورش در سنوات گذشته در ردیف بودجه خاص، هزینه توزیع شیر را به استان ها پرداخت می کرد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برنامه وزارت آموزش و پرورش برای توزیع شیر در سال های گذشته، عنوان کرد: سال های گذشته باتوجه به اعتبارات و برنامه توزیع شیر برحسب تعداد روز های اعلام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش شیر مدارس توزیع می شد.

وی با اشاره به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت توزیع شیر مدارس استان، تصریح کرد: پیشنهاد آموزش و پرورش استان تخصیص بودجه از طرف دستگاه های اجرایی استان برا تغذیه دانش آموزان بود.

حسنلو با اشاره به اینکه این طرح قرار است در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود، خاطر نشان کرد: در صورت مطرح شدن طرح در جلسه شورای آموزش و پرورش در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشار ه به اینکه این طرح در شورای آموزش و پرورش تا به امروز مطرح نشده است، بیان کرد: اگر تنوع دستورکار در جلسه آینده کم باشد این مسئله نیز در شورای آموزش و پروش آینده مطرح خواهد شد.

//ک

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر