logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲

پارک ساحلی ماهنشان ساماندهی می‌شود

شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است گفت: قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

میزان مصرف سم در زنجان پایین‌تر از نرم کشوری است

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه در حدود ۳۲۰ تن انواع سم در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در مقایسه با کشور میزان مصرف در زنجان به نسبت پایین‌تر است.

۸۴ درصد برق ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می‌شود.

نهضتِ ادامه‌دار

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ادامه‌دار بودن نهضت آسفالت در سطح شهر زنجان گفت: امسال قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

ریزشِ بیمه

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه در سطح استان در حدود ۳۳ هزار نفر بافنده فرش وجود دارد، گفت: در حال حاضر تنها ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از بافندگان بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند.

«سنجش سلامت» نوآموزان در استان زنجان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه «سنجش سلامت» نوآموزان در استان زنجان است گفت: این سنجش تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کشورهای غربی از هر جهت حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی بودند و هستند و در جنایات آنها شریک هستند، گفت: قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد.

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم زنجان به غزه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ زده غزه کمک نقدی کردند.

زنبور‌داری، شغلی شیرین با طعم عسل در ماهنشان

زنبور‌داری از دیگر مشاغل جوانان ماهنشانی بوده که برخی از جوانان با توسعه فعالیت خود توانسته کارآفرین باشد و در واقع این شغل فعالیت شیرینی برای فعالان این عرصه در ماهنشان تبدیل شده است.

نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز روستایی داش‌کسن زنجان

اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه فاز اول و فعلی بهسازی و تعمیر گاردریل به طول تقریبی یک هزار و ۵۰۰ متر طول در ۴۰ نقطه در روفوژ وسط به انجام رسید گفت: نصب گاردریل در ۲ نقطه حادثه خیز روستایی داش‌کسن زنجان انجام شد.

نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه گاهی در میان خستگی کار مامورين اورژانس حوادث دلنشینی به وقوع می‌پیوندد که بیانگر امید و زندگی است گفت: نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد.

شمشیربازان زنجانی به دنبال سهمیه المپیک هستند

رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان با بیان اینکه رشته شمشیربازی در استان زنجان رشد و پیشرفت خوبی داشته است گفت: محمد اسماعیلی از ورزشکاران موفق در رشته شمشیر بازی برای مسابقات انتخابی سهمیه المپیک آماده می‌شود.

برای گسترش تولید نان کامل در استان تلاش می‌کنیم

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: در حال حاضر، نان کامل در ۶ واحد نانوایی در شهر زنجان تولید می‌شود و برای گسترش و اجرای کامل این برنامه در نانوایی‌های داوطلب، تلاش می‌کنیم.

بازدید بیش از 30هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی خدابنده

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی خدابنده از بازدید بیش از 30هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی خدابنده از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

طبیعت بهاری روستای اسلام آباد خرمدره

بهار، آن فصلی است که با ورودش، زندگی را به رنگ و بوی جدیدی می‌بخشد. هر ذره‌ هوا پر است از شادی و امید، هر بوته‌ گل زیر نور آفتاب، پرپر می‌زند و با بالا آوردن گل‌هایش، دل ما را با شادی پر می‌کند.

ایران به برکت ارتش و سپاه در حوزه دفاعی به خودکفایی رسیده است

استاندار زنجان با بیان اینکه اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است، گفت: کشورمان به برکت ارتش و سپاه در حوزه دفاعی به خودکفایی کامل رسیده است.

نیروهای مسلح ایران دستی را که برای تعرض به سمت ایران دراز شود را قطع می‌کند

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش استان زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در حالت آماده باش کامل هستند، گفت: نیروهای مسلح ایران دستی را که برای تعرض به سمت ایران دراز شود را قطع می‌کند.

جریمه ۷ میلیارد ریالی شرکت متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مدیر یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به علت عرضه خارج از شبکه شکر در تعزیرات حکومتی زنجان محکوم شد.