logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۲۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه:

خرید دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه/ مهرانه ماهانه نیازمند یک میلیارد تومان برای خدمات رسانی است

خرید-دستگاه-پت-اسکن-برای-انجمن-مهرانه-مهرانه-ماهانه-نیازمند-یک-میلیارد-تومان-برای-خدمات-رسانی-است

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه گفت: در صورت تخصیص ارز،دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه زنجان خریداری می شود.

علی اصغر وثوق امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اول تاسیس انجمن خیریه مهرانه تا کنون 7 هزار و 300 پرونده برای بیماران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار نفر نیز از خدمات کلینیک مهرانه زنجان خدمات لازم را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: 50 درصد دریافت کنندگان خدمات از کلینیک مهرانه خارج از استان هستند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر ماهانه بین 700 تا 800 میلیون تومان از سوی مردم خیر زنجان به مهرانه کمک می شود در حالی که خدمات این مرکز نیازمند یک میلیارد تومان است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه کمک های مردمی از طریق قلک، شهرستان ها و مردم خیری که به صورت ماهانه کمک می کنند، جمع آوری می شود، یادآور شد: از طرق مختلف از جمله کانال تلگرامی،انیستاگرام،اعلامیه ها و مساجد اطلاع رسانی های لازم به مردم می شود.

وثوق با بیان اینکه حمایت از بیماران مهمترین اولویت انجمن خیریه مهرانه است، تصریح کرد: حفظ وضعیت موجود و خدمات رسانی مطلوب به بیماران از برنامه های این انجمن محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر از داخل استان از خدمات کلینیک مهرانه استفاده می کنند.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با بیان اینکه 3 هزار و 500 نفر نیز از استان های مختلف کشور از خدمات کلینیک مهرانه زنجان استفاده می کنند، افزود: داروی بیماران خارج از استان رایگان نیست.

وثوق با اشاره به خرید دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه، بیان داشت: منتظر تخصیص ارز برای خرید این دستگاه هستیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر