logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

افزایش کشف 133 درصدی کالای قاچاق در استان زنجان

افزایش-کشف-133-درصدی-کالای-قاچاق-در-استان-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با توجه به جنگ اقتصادی دشمن در سال گذشته  اولويت ماموريتهاي پليس استان حمایت از تولیدات داخلی، مبارزه با قاچاق است گفت: امسال بر این اساس 133 درصد کالای قاچاق در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در مراسم صبحگاه مشترک اظهار کرد: هفته ناجا یادآور دلاورمردیها، رشادتها و قهرمان هایی است که به صورت گمنام و خاموش برای حفظ و برقراری امنیت، تلاش زیاد می کنند که نتیجه آن پویایی، نشاط، تحرک و سلامت و امنیت در بستر جامعه است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امنیت امروز لازمه و از ضروریات کشورها و منطقه است، گفت: زیر بنای تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مراسمات باشکوه مذهبی که در ایام محرم برگزار شد امنیت است .

وی افزود: آنچه که امروز لازمه کشور است سکون، امنیت و آرامش است و پلیس در این راستا با جدیت تمام تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پلیس در مقابله با اخلالگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در عرصه های مختلف اعم از فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی ، سینه به سینه مجرمان ایستاده است و این امنیت ، هدیه به شهدا ، امام شهدا ، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و ملت انقلابی ایران اسلامی است.

سردار جهانبش با اشاره به اینکه امنیت امروز لازمه و از ضروریات کشورها و منطقه است، گفت: زیر بنای تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مراسمات باشکوه مذهبی که در ایام محرم برگزار شد امنیت است.

وی با بیان اینکه در رویکرد هوشمندی پلیس، امنیت صرفا وابسته با ساز و کارهای سخت افزای نیست، تصریح کرد: رضایت مندی از اقدامات پلیس، جلب اعتماد و حمایت عمومی و تبدیل قوانین و مقررات به باور و هنجارهای مورد پذیرش مردم، از ارکان پلیس هوشمند و رمز اصلی موفقیت و اثربخشی اقدامات قانونی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: اگر امروز امنیتی فراگیر و در سطحی بالاتر از میانگین کشوری و مقابله با مجرمان در سطح استان شاهد هستیم مدیون و مرهون و هم افزایی زحمات کارکنان سخت کوش فرماندهی انتظامی و همراهی مسئولان، علما، نمایندگان، اقشار مختلف مردم و به ویژه قوه قضائیه است که در کنار ما قرار دارد.

وی آرامش و امنيت مردم و افزايش رضايتمندي عمومي از پليس را هدفي مقدس و ارزشمند براي نيروي انتظامي عنوان و بیان كرد: در دستيابي به جامعه اي ايمن بايستي همواره بيشترين منابع و بهترين سرمايه هاي انساني به بخش آموزش اختصاص يابد و از سنين كودكي و از نهاد خانواده بايد در حوزه باورها، ارزش ها، اعتقادات، و ديگر مفاهيم حوزه فرهنگ عمومي برنامه ريزي داشت.

سردار جهانبخش با تاكيد بر اينكه عمده سرقت هاي به وقوع پيوسته در سطح استان سرقت هاي خرد بوده است بيان کرد: وقوع جرایم خشن مثل سرقت مسلحانه ، سرقت از طلا فروشی ، آدم ربایی و غیره صفر بوده است و در مجموع در سرقت های خرد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره نقش تاثیر گزار گروه های مرجع و ریش سفیدان در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: در 6 ماهه سالجاری نزاع و درگیری در استان 40 درصد کاهش داشته است که این میزان با ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی باید بیشتر کاهش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن در سال گذشته  اولويت ماموريت هاي پليس استان حمایت از تولیدات داخلی ، مبارزه با قاچاق بوده كه در اين زمينه ارزش ریالی انواع كالاي قاچاق کشف شده 133 درصد رشد نسبت به سال هاي قبل داشته است.

گفتنی است در این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، بازنشستگان، خیرین امنیت ساز، کارکنان ساعی و پلیس های افتخاری تجلیل به عمل آمد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر