logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۲۹۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در زنجان

اجرای-طرح-توانمند-سازی-اقتصادی-زنان-سرپرست-خانوار-در-زنجان-

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان اجرا شده است.

به گزارش موج رسا; ماهرخ بلوری امروز در جلسه گفتگوي مشترک با زنان مدير، کارآفرين و فعال اقتصادي،اظهارداشت:توجه به توسعه سلامت، تندرستی و کارآفرینی موجب افزایش جایگاه بانوان در استان زنجان شده است.

وی افزود: نیم میلیون از جمعیت استان زنان هستند که شناخت نیاز و رسیدگی به این نیازها می تواند موجب افزایش فعالیت بانوان شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۴۴ درصد دانش آموختگان و ۲۴ درصد هئیت علمی دانشگاه ها در استان زنجان، بانوان هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: باور استاندار زنجان به توان بانوان موجب شده تا بانوان بیشتری در سمت های اجرایی استان حضور داشته باشند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه این جلسه از اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خبر دادو گفت: با همه تلاشی که انجام شده است، بر اساس شرایط موجود افراد غربالگری می شدند که این افراد نیز به دلیل عدم پرداخت تسهیلات سرباز می زدند.
جعفری بیان داشت: در قالب این طرح برای ۸۱ زن سرپرست خانوار در استان زنجان اشتغالزایی می شود.
وی افزود: خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار،بهبود معیشت و ایجاد اشتغال پایدار از مهترین اهداف این طرح محسوب می شود.
این مسئول گفت: در فاز نخست ۴۴ نفر آموزش های لازم را کسب کرده اند و در فاز بعدی قرار است مابقی افراد آموزش های لازم را کسب کنند.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر